liefde verklaren of niet?

hey hey
ik heb een probleem. ik ben echt heel verliefd op die ene perfecte boy. hij is grappig, leuk, lief,… en daarbij is hij ook nog knap ( vind ik). hij zat in mijn klas maar volgend jaar zie ik hem waarschijnlijk nooit meer omdat ik verander van school. ik weet niet of hij ook op mij verliefd is. we praten wel soms in het school over de les enzo, niet zoveel. maar aangezien de school nu gedaan is kan hem niet meer zien ;( een vriendin van me zegt dat ik eens moet praten op fb tegen hem. maar wat moet ik hem zeggen? en is dat wel een goed idee? ik ben echt heel erg verliefd op hem. ik kan toch niet mijn liefde verklaren of facebook? of wel ?
sorry ik heb niet echt veel ervaring met liefde haha :slightly_smiling_face:
alvast bedankt…

Hoe oud ben je?

Meteen de liefde verklaren lijkt me geen goed idee nee. Maar hem toe voegen op Facebook kan wel. Als hij je dan accepteerd kan je wel een praatje met hem maken. Begin gewoon met een vraag. Heej, wat ga jij doen deze vakantie ofzo.

Succes en laat weten als je wat terug krijgt.

Je zegt dat je hem nooit meer zal zien?
Nou dan ik zal het dus gewoon doen , als hij er niks in ziet nou en dan zie je hem toch nooit meer haha :stuck_out_tongue:
Sorry iets te misschien?
Maarja ik zal het gewoon doen , gewoon rustig met hem praten en dan als je vind dat het tijd is om het te zeggen dan doe je dat :wink: Als hij echt zo lief en aardig is zal hij niet bot reageren :slightly_smiling_face:
Veel succes :slightly_smiling_face:

ik ben bijna 16.
ik heb hem als vriend of facebook aangezien hij in mijn klas zat.

danku, ik ga eens met hem praten, ik vind dit echt super eng !

Komt wel goed :slightly_smiling_face: en er zwemmen altijd meer vissen in de zee he :slightly_smiling_face:
Dus als t niks wordt is er altijd nog een andere prince charming voor je op de wereld :slightly_smiling_face: