Liefde tussen familie

Hoe denken jullie over liefde in de familie, daarmee bedoel ik, dat zus en broer iets met elkaar hebben, nicht en neef, neef en zus etc…
(dus niet je oom en tante!!!)

Is dat niet verboden?

nouja, verboden…het is eigenlijk niet wettelijk toegestaan…
maar je zou in principe niet met je neef mogen trouwen, bijvoorbeeld…
goeie vraag eigenlijk, maar hoe kom je erbij :stuck_out_tongue:

Ik zou er niet aan kunnen wennen denk ik … :face_with_raised_eyebrow:

Nou eigelyk vind ik het best wel stom dat dat niet zo kunnen, maar ook wel logisch, maar ik heb zoooooo’n lekkere neef Mygood. XD

Ik heb ook zo’n lekkere aantrekkelijke neef :astonished:

K zou het wél raar vinden… maar waarom NIET?
… als gé van iemand houd, maakt het DENK IK nii uit wie het is!! :grinning:
(is het VERBODEN om iets met je neef te hebbe. of met welke familie dan ook?)

_x

toen ik nog een klein meisje was, vond ik mijn neef leuk
toen mijn broer een kleine jongen was, vond tie mijn nicht leuk tja toen was je een jaar of 8 ofzo, en ik vroeg me af hoe andere daar over dachten, hihi… ik wist niet dat het verboden was, vind het belachelijk ook… maar het is wel als je sex hebt met iemand uit je familie en je raakt zwanger is de kans groot dat het kind gehandicapt word!

Volgens mijn normen en waarden, vind ik het niet kunnen. Maar iedereen zo zijn meug. Het is verboden, incest wordt het genoemd. Met je achterneef zou ik het nog kunnen begrijpen, maar iemand die duidelijk een bloedverwant is vind ik off-limit.

ik vind het raar… ik zou echt nooit verliefd kunnen worden op mijn neef!

incest dacht ik alleen binnen het gezin!
maar ik bedoel ik zou eigenlijk over een half jaartje ook geen sex mogen hebben met mijn vriend terwijl als we het doen, het wel door liefde is maarja…
liefde is sterk geloof me…, ik kan ook niet meer verliefd worden op mijn neven!
toen ik 7 a 8 was was ik verliefd op alles wat kon praten haha:D

Tsja… wel beetje vreemd… Het zou voor mijzelf nooit echt goed kunnen voelen.

Mee eens.

Met je neef trouwen mag volgens de wet wel.

Ik zou me er ook niet goed bij kunnen voelen, maar ik zou het nooit niet doen omdat het raar is. Maar zolang het nog niet zo is maak ik me er ook niet druk over.

Whahah ik kan mezelf echt niet met me neef zien hoor :stuck_out_tongue:
maar wrm is dat verbode in gods naam? :anguished:?
Ik bedoel eht is tog jouuw keuze… alleen dan zou ik geen kind nemen want dan wordt ie volgens mij gehandicapt ja…

Dat is toch incest? :S Het schijnt ook dat je dan een groter risico hebt op gehandicapte kindjes, dat zou voor mij ook al een reden zijn om het niet te doen. Het lijkt me zowieso niets eigenlijk, het is toch familie… :S

Dat is toch incest? :S Het schijnt ook dat je dan een groter risico hebt op gehandicapte kindjes, dat zou voor mij ook al een reden zijn om het niet te doen. Het lijkt me zowieso niets eigenlijk, het is toch familie… :S

ik ken wel mensen die getrouwt zijn en die zijn dus eigenlijk gewoon neef en nicht… en ja ze hebben een gehandicapt kind gekregen… maar ze zijn allemaal wel gelukkig :stuck_out_tongue:

dat is het belangrijkste… maar ja wel een beetje raar hihi :grinning:

je mag niet met je broer of zus trouwen enz. neef/nicht is wel toegestaan, zelf vind ik het gewoon echt vies ik ziie mij neven ls een broer