liefde op het werk

hee meiden misschien dat jullie handige tips voor mij hebben.
en ik hoop dat het verhaal niet te lang word mhaha.

ik ben zegmaar kassameisje bij een supermarkt, en er werkt ook een jongen (dûhh). en eerst waren we beide echt stil, maar nu beginnen we wat losser te komen. ik moest vrijdagavond (gisteren dus) ook werken, en hij ook. en het was al een rare avond, en toch hebben we niet veel gekloot enzo. maar vandaag had ik dus vrij en hij moest gewoon werken. ik moet even boodschappen voor mijn moeder doen, en hij zei gewoon hoi, en ik zei het terug. daarna moest ik nog even terug omdat ik iets was vergeten en toen zei lachend: “ben je er alweer?” ik zo: “haha ja, was wat vergeten… moet je tot sluit?” hij zei: “ja zoals altijd, weet je dat nog steeds niet?” ik zo: “haha nee dat hou ik niet allemaal bij, maarre alvast fijn weekend!” en toen zei dat ook terug van fijn weekend, en was ik bij de kassa en toen was wéér iets vergeten ^^ en hij zei heel blij: “heeee!” ik zo; “heeee!” en toen ging echt ie vet lief lachen enzo. maar hij ook best vaak!?

what can i do, girls?

ga ervoor :wink:

en waarom mhaha?
en hoe kan ik dit het beste aanpakken?
want ik ben heel erg verlegen ;$

haha heeel herkenbaar! ik ken m’n vriend ook via werk, en ik werk ook in een supermarkt.
anyways, je moet een keer iets leuks met 'm gaan doen buiten werk.

hoe kan ik dat vragen, zodat het niet te opdringerig lijkt?
en niet dat hij gelijk heeft van: ZE VIND ME LEUK!!
ik wil dit rustig aan doen…

het hoeft ook niet meteen een date te zijn… je kan ook ‘gewoon’ iets gaan doen zeg maar haha. snap je? :stuck_out_tongue:

haha ik snapje.
maar ik weet nooit hoe ik het moet aanpakken ;$

dus hoe kan ik dit het beste subtiel aanpakken? ;$

zal hij mij ook leuk vinden? ;$

ik kan niet voor je zeggen of hij je leuk vind
maar gewoon wel een beetje laten merken dat je intresse hebt
lief lachen, praten, flirten
dan komt het vanzelf wel :grinning:

praten en flirten?
can you explain it to me? ;$

wooohh jij hebt echt precies hetzelfde als ik;) alleen ik ben het broodmeisje…
nou ik wist het eerst ook niet, maar hij gaf in één keer zijn nummer enzz:D
en nu ga ik waarschijnlijk maandag of dinsdag met hem lunchen!! (wehohoee)

ontopic:
ik zou gewoon als hij werkt toevallig langs komen enz. beetje onzin dingen vragen:P
en als hij werkt gewoon beetje kloten:P als hij kijkt echt heel sneaky terug kijken… ach weet ik veel. wees gewoon vrolijk en lief tegen hem :grinning:

ik kijk ook terug haha.
maar ik loop heel soms langs hem omdat ik kassa doe x’d
do you have more advice? ;$

mmmm dat is wel irrietant ja, want daar ga je niet zo snel van je plek.
wij doen meestal heel, gek tong uitsteken enz…:wink: (wahaha dat is soms wel een beetje gek voor de klanten, want die kijken dan echt van: huh? tegen wie heeft hij het)
en zie jehem wel eens in de pauze’s dan?

Nouja, ik zeg eigenlijk liever niet; ga ervoor.

Maar ik denk dat ik kennelijk de enige ben met de principe dat ik werk en prive gescheiden wil houden.

Maar kennelijk heb je die principes niet dus, vraag hem gewoon de volgende keer dat je hem tegenkomt en wat met hem zit te flirten of hij zin heeft om een keertje af te spreken.

Werk en prive gescheiden houden… Dat kan bijna niet als het je bijbaantje is, dan ga je toch niet je helemaal afsluiten voor de rest wat je ‘prive’ leven betreft? Vind dat werk en prive gescheiden houden echt wat voor mensen met een kantoorbaan ofzo, dont know why.

maar hoe kan ik het beste flirten op mijn werk?
wat moet/kan ik juist niet doen?

Op het werk is niet echt de beste plek om zoiets op te starten. Want meestal is 1 van de 2 druk bezig.
IK ben ook kassameisje en ben ook wel eens verliefd geweest op iemand van de vulploeg, maar dat werkt niet echt met praten, aangezien kassameisjes meestal van die stresskippen zijn en vulploegmensen altijd chill.
Je kan wel proberen, als je toevallig weet hoelaat hij is begonnen met werken, gewoon een keer langs hem lopen en roepen: Ey ***, ga je mee op pauze?
Vind die vast leuk en je kan dan beter met hem praten!
succes ermee

Edit:
nog 1 ding, ik wil je niet ontmoedigen, maar ALLE jongens (zelfs die met een vriendin) op het werk flirten meestal of doen een poging tot. Dus het hoeft niet iets te betekenen wat hij laatst zei

Ik werk ook als bijbaantje, en het is ook niet erg als je buiten je werk met je collega vriendschappelijk omgaat hoor, maar meer als van; met mijn collega ga ik geen relatie aan.