Liefde op het eerste gezicht?

[i]Hi,
Het klinkt misschien een beetje raar, maar ik moet dit echt kwijt…
Mijn moeder is clubkampioen geworden op een golfclub, we waren vet trots, dus gingen naar haar toe. Daar zag ik een hele leuke jongen, ik had hem al vaker gezien op school, maar dit keer hadden we ‘oogcontact’. Ik ken hem verder niet, ik weet hoe hij heet, welke klas hij zit en waar hij woont maar dat is het ook. Het stomme is dat ik hem ‘leuk’ vind. Ik heb echt geen idee hoe dit kan, ik ken hem niet eens… Wat moet ik doen? Kan iemand me helpen? We hebben elkaar al toegevoegd op Facebook, maar ik ben met dit soort dingen heel verlegen.

Dus wie kan mij helpen, haha? :relieved:
xxxx.[/i]

Gewoon een keertje gezellig met hem gaan praten op Facebook? Of hem een keer gedag zeggen op school en een praatje met hem maken, of gewoon naar hem lachen als je daar te verlegen voor bent.

Aaww, dit vind ik echt heel erg lief…
ik ben zelf ook nogal heel erg verlegen, maar ik zou denk ik gewoon op hem afstappen, maak een praatje met hem en kijk of er een ‘klik’ is.
Het klinkt heel eng, maar het valt uiteindelijk heel erg mee!!
Ik heb dit trouwens ook al meerdere keren gehad, dus zo raar is het eigenlijk helemaal niet, hoor =)

Gewoon een leuk gesprekje aanknopen op Facebook! Dat kan nooit geen kwaad. Dit is wel ontzettend schattig trouwens.