Liefde op het eerste gezicht?

Verliefd worden overkomt ons allemaal wel eens, en uit elkaar gaan hoort daar helaas ook bij. Even voor de duidelijkheid?
Dit artikel gaat niet over jongens!

Je loopt over straat langs al die mooie etalages en dan opeens zie je dat perfecte jurkje, paar schoenen of die leren tas! Het is te laat om weg te kijken dus zonder enige twijfel ga je achter je grote liefde aan!
Je loopt na binnen en neemt hem voor het eerst in handen, je wilt het hij is perfect voor je en je hebt het gevoel als je er al jaren naar op zoek was!
Het enige probleem zijn de vele cijfertjes op het kaartje maar je weet vast wel weer een goede smoes te verzinnen om hem te mee te nemen op een eerste date!

Ik ken dit ook , een jaar geleden liep ik tijdens de feestdagen in de kou langs een tassen winkel. Ik weet van mijzelf dat ik niet teveel in alle etalages moet kijken omdat ik snel de neiging heb dan iets te kopen!
En dit overkwam mij ook toen ik langs die tassen winkel liep. het was te laat om nog om te kijken en daar stond hij dan? de perfecte tas, op dat moment dacht ik echt ‘‘waaaaaaaaaaaaaauw’’ zo’n tas heb ik nog nooit gezien!!! Ik liep als een paard op die tas af, ik hield hem beet alsof we al jaren samen waren…

En dan komt het moment wanneer je al aan elkaar gewend bent… het prijskaartje! Ai Ai dat had ik liever niet willen zien. Hij was te duur om in die tijd waarin ik nog 100 cadeautjes moest scoren voor familie.
Maar goed dit was pure ‘‘Liefde op het eerste gezicht’’ en naar ongeveer 2 tellen goed nadenken stond ik al bij de kassa!

En nu 1 jaar laten ligt de tas te verstoffen in de kast, ik heb er ongeveer 1 maand echt van genoten en daarna ging de liefde voorbij…

Ben jij wel is verliefd geworden op een kledingstuk, tas, schoenen of noem maar op?

Nee, als iets echt te duur is dan koop ik het gewoon niet of ik moet net de loterij gewonnen hebben dan wordt het een ander verhaal :slightly_smiling_face:.

ik heb dat vaak op webshops en dan ga ik er over nadenken en dan ben ik eindelijk zover dat ik het product echt wil kopen kijk ik weer op de webshop en wat staat er bij: uitverkocht!! mischien moet ik de volgende keer iets minder lang twijfelen

haha gelukkig heb ik dit nooit want ik laat het product altijd een tijdje in mijn hoofd en na een week ofzo denk je er nog eens overna

Ja ik ken het, maar heb het zo vaak dat het me niet meer boeit eigenlijk. Bij alles wat ik leuk vind dat MOET ik al hebben. Dusja…

Mijn eerste liefde was met een paar prachtige laarzen. Precies 1 jaar geleden. Toen ik ze aantrok voelde het geweldig, ik moest en zou ze hebben. Uiteindelijk kreeg ik ze gelukkig (ik heb geen kleedgeld). Ik heb ze de hele winter tm februari ofzo aangehad. Alleen wil ik dit jaar weer nieuwe.

Dit is reclame.

Reclame is niet toegestaan. Ik heb een deel van je bericht dan ook verwijderd. Voortaan hier op letten a.u.b.

M’n UGGs haha.

Net zoals whoreberries ook mijn uggs haha.
Verder eigenlijk niet tenminste niet dat ik me nu kan herinneren.

OH, de zara clog wedges van bruin leer (iets meer dan een jaar geleden). IK HAD ZE AAN MIJN VOETEN, in de uitverkoop, perfect. En ik heb ze niet gekocht. Ik heb er echt zoveel spijt van.

Mijn Vans.

oowh zo vaak ik kan ook niet op hakken lopen ja 5 min maar toch koop ik ze:P

Erm.

Reclame.

Ja, best wel veel dingen. Ik heb een paar laarzen van 400 euro, ik draag ze niet vaak want ze hebben een hoge hak, maar ik vond ze zo mooi! Of een broek van 200 euro, maar die draag ik wel heel vaak, dus dat haal ik er wel uit. Maar over het algemeen kan ik mezelf wel inhouden, het is maar goed dat ik niet veel geld heb, want anders zou ik een extra huis moeten kopen voor al mijn aankopen.

als iets echt te duur is, koop ik t niet
maar ben wel echt verliefd op me nieuwe wedges! :grinning:

Ik heb een paar jaar terug zo’n kettinghengsel tas gekocht op een vintage markt in Amsterdam, ben dr nog steeds verliefd op <3 beste aankoop tot nu toe!

nu ben ik eigenlijk best benieuwd hoe 'ie eruit ziet? -foto? hihi-
ik ben ook verliefd op m’n tas trouwens, en dat al meer dan een jaar, haha.