Verliefd worden overkomt ons allemaal wel eens, en uit elkaar gaan hoort daar helaas ook bij. Even voor de duidelijkheid?
Dit artikel gaat niet over jongens!
Je loopt over straat langs al die mooie etalages en dan opeens zie je dat perfecte jurkje, paar schoenen of die leren tas! Het is te laat om weg te kijken dus zonder enige twijfel ga je achter je grote liefde aan!
Je loopt na binnen en neemt hem voor het eerst in handen, je wilt het hij is perfect voor je en je hebt het gevoel als je er al jaren naar op zoek was!
Het enige probleem zijn de vele cijfertjes op het kaartje maar je weet vast wel weer een goede smoes te verzinnen om hem te mee te nemen op een eerste date!
Ik ken dit ook , een jaar geleden liep ik tijdens de feestdagen in de kou langs een tassen winkel. Ik weet van mijzelf dat ik niet teveel in alle etalages moet kijken omdat ik snel de neiging heb dan iets te kopen!
En dit overkwam mij ook toen ik langs die tassen winkel liep. het was te laat om nog om te kijken en daar stond hij dan? de perfecte tas, op dat moment dacht ik echt ‘‘waaaaaaaaaaaaaauw’’ zo’n tas heb ik nog nooit gezien!!! Ik liep als een paard op die tas af, ik hield hem beet alsof we al jaren samen waren…
En dan komt het moment wanneer je al aan elkaar gewend bent… het prijskaartje! Ai Ai dat had ik liever niet willen zien. Hij was te duur om in die tijd waarin ik nog 100 cadeautjes moest scoren voor familie.
Maar goed dit was pure ‘‘Liefde op het eerste gezicht’’ en naar ongeveer 2 tellen goed nadenken stond ik al bij de kassa!
En nu 1 jaar laten ligt de tas te verstoffen in de kast, ik heb er ongeveer 1 maand echt van genoten en daarna ging de liefde voorbij…
Ben jij wel is verliefd geworden op een kledingstuk, tas, schoenen of noem maar op?