liefde op het eerste gezicht, geloof jij erin? En heb je het ooit meegemaakt? Laat je verhalen hier achter, ben benieuwd
Jaa ik heb d’r nou last van! Hahah het begon allemaal met een jongen die me wel knap vond, dus van het een kwam het ander en ontmoette ik hem dus (wel met een groepje) ik zag hem en ik vond hem meteen wel leuk enzo en wat ook nog bleek is dat we gewoon super veel gemeen hebben en een relatie zit er wel aan te komen denk ik hahha
Wat Impolite zegt.
Ik heb wel eens gehad dat ik een jongen nauwelijks kende maar er vanaf dag 1 een aantrekkingskracht was. Dat betekent niet dat ik van hem hield.
Ik geloof in liefde op de eerste swipe (oke grapke)
Ik geloof hier echt heilig in. Ik ontmoette een jongen en ik wist gelijk: ‘jij bent het’.
Best triest eigenlijk, want nu is het drie jaar verder en ik ben nog steeds verliefd op hem. :’)
Edit: We komen steeds weer bij elkaar terecht, alsof het bestemd is ofzo, maar om de een of andere reden werkt het nooit. Ik denk dat ik wel altijd speciaal over hem blijf denken/voelen.
Ik geloof best dat het kan maar ik heb het zelf nooit gehad eigenlijk.
Ik geloof in lust op het eerste gezicht. :’)
Aantrekking? Ja
Liefde? Nee
Liefde heeft tijd en werk nodig.
Met mijn huidige vriend had ik echt vanaf de eerste seconde dat ik hem zag gelijk zo iets van ‘aaaaah’ en meteen vlinders in m’n buik. We zijn nu al bijna 6 jaar samen, dus ja ik geloof er in haha
Ik twijfel of ik nog in de liefde geloof, laats staan op het eerste gezicht.
Haha nee ik geloof wel in aantrekkingskracht, soms zie ik mensen en denk ik wow. WOOOOOOOOW.
Niet meteen verliefd, maar toen ik mijn huidige vriend voor het eerst zag vond ik hem wel meteen heel interessant
Precies dit.
heilig zou ik niet zeggen, maar ik denk wel dat het kan. Heb een beetje hetzelfde als bovenstaande haha. Best kut eigenlijk
Ik heb wel gehad dat ik een jongen zag en dat we elkaar serieus wel 10 seconden elkaar aan zaten te staren, de vonken spatte eraf haha. maar hij had toen een vriendin, en toen het uit was kwam hij naar mij toe en toen bleek hij een ongelofelijke klootzak te zijn haha.
ik geloof er dus wel in, maar dan moet je maar net de juiste tegenkomen