(liefde?) op het eerste gezicht?

hee allemaal.

Ik ga het proberen kort te houden hoor (:

Vorige week hadden wij met school een soort van ‘uitwisseling’. Met Belgen, en mensen uit heel Noord-Brabant. Toen zag ik zo’n Belgische jongen lopen, en die vond ik echt suuuper knap enzo, en dat meisje wat bij mij sliep kent hem dus. (Die jongen zit bij haar op school). In het begin hadden we een flauwe grap met hem uitgehaald, maar toen wist ik dus nog niet wie het was enzo, maar daarna wel.

Op donderdag hadden we dus een feest op school, en toen zei het meisje wat bij mij sliep dat ik naar hem toe moest gaan. Dus, ik was naar hem toe gelopen, beetje een flirterig gesprek gehad dat ik hem wel knap vond met zijn blauwe ogen en hij pakte toen mijn cola af om me te plagen en dronk die op. (De rest van de details van het gesprek zal ik ff niet op noemen hahah)

Ik had toen gezegd tegen dat meisje wat bij mij sliep dat ik hem zo knap vond en dat het mijn type is en blablabla en dat ik wel met hem zou willen zoenen. Toen was dit dus blijkbaar bij hem gekomen (ik heb geen idee hoe oeps) en hij had toen dus gezegd dat hij dat ook heel graag wilde omdat hij mij heel knap vond.

Ja oke, nu zullen waarschijnlijk de reacties van jullie komen dat jongens alleen maar voor het zoenen zo doen enzo, maar geloof me, ik weet intussen dus wel een beetje hoe hij is en zo is hij niet :stuck_out_tongue:

Nou, ik ga er ff een eind aan maken. Toen was er geregeld dat hij naar mij toe moest komen en dat ik hem dan zou zoenen, maar uiteindelijk had hij gezegd dat ik niet meer wilde. Dus, toen hij weer in Belgie was hadden we gewhatsappt en toen zei hij dat hij er veel spijt van had en dat het nu te laat is.

Ik ga waarschijnlijk vrijdag naar Belgie en misschien komt hij dan ook. Hoe moet ik me dan gedragen als ik hem weer zie? :S want dat gaat wss weer awkward worden enzo. En telkens als ik over hem praat of aan hem denk dan voel ik me dus kei vrolijk en volgensmij ook een soort vlinders in me buik. Ik zit nu ook achter de laptop met een big smile.

Kan ik al verliefd zijn zo snel :S ohja, als je nog tips hebt hoor ik het ook graag :slightly_smiling_face:

Denk dat het meer een crush is dan liefde, maar goed. Gewoon relaxed blijven, het word zo awkward als jij het kiest te maken! Beetje flirten, vrolijk zijn maar er ook niet te veel van verwachten en gewoon rustig blijven haha. Komt vast goed, succes! :slightly_smiling_face:

ik kan het toch niet laten om het hier ff te vertellen :3
gister was ik dus in belgie, en hij was er ook. iedereen van de groep wist eigenlijk dat wij elkaar wilden zoenen xD (ja heel kinderachtig iknow) en uiteindelijk kwam hij naast me zitten en iedereen ging dus weg en zaten we met zn tweeen. we hebben echt lang zitten kletsen en uiteindelijk gebruikte hij echt een hele leuke truc om me te zoenen :slightly_smiling_face: hij wou mijn zonnebril bij mij opdoen en toen zei die ‘kijk maar uit straks komt die in je ogen’ en ik deed dus mijn ogen dicht. en toen deed die dus die zonnebril bij mij op en ging die mij zoenen :grinning:

daarna hadden we nog een keer gezoend oeps :slightly_smiling_face:

ik zit hier nu echt met een big smile op me gezicht.

heeft iemand misschien nog tips hoe ik het misschien verder aan kan gaan pakken ? :slightly_smiling_face: