liefde op eerste gezicht?

geloven jullie in liefde op het eerste gezicht?

ik een beetje, de ene kant denk ik dat je een jongen heel erg leuk kan vinden als je hem een keer ziet, de andere kant vind ik dat je pas verliefd kunt worden als je elkaar kent…

Ja

Nou ja, aan de ene kant kan het natuurlijk wel, als je dan elkaar ziet en aanspreekt er meteen een klik is. Maar verliefd en liefde komen pas daarna.

Zo had ik dat in ieder geval wel met mn vriend.

Ja

Je kan natuurlijk een soort ‘klik’ hebben met iemand…
Ik denk niet dat je iemand van 10 meter afstand ziet en denkt: ‘Zozo, die is knap.’ en dat je dan verliefd wordt.
Je kunt wel zegmaar iemand wel leuk vinden die je niet persoonlijk kent (heb ik ook met iemand) maar echt verliefd niet.
Dus ik denk dat het zo zit xD:

1. Klik
  2. Leuk vinden
  3. Leren kennen
  4. Verliefd zijn
  5. Eventueel relatie krijgen of iets

Yeaaaa!
zeker-wel ik hoop dat het me overkomt xD’’
liefde op de eerste gezicht duurt volgens mij niet altijd lang?!

Oja, de klik kan ook later komen ;p

nouja ik heb het zo ongeveer meegemaakt.
ik zag een jongen op vakantie, en ik ben spontaan verliefd op hem geworden in twee weken. 3 woorden met hem gewisseld ofzo.

Ja! En heilig ook :slightly_smiling_face:

Nee

Dat hebi k gehad… dus ja;)

Nee ik geloof er niet in.
maar een jongen die ik nu leuk vind vroeg ook aan me of ik in liefde op het eerste gezicht geloofde, en toen zei ik nee en ik vroeg wat hij ervan vond.
en hij zei; ja ik geloof er in, toen ik jou zag wist ik gelijk; zij is het!
stiekem best lief… :blush:
dat is beetje off-topic
maar ik denk dat als het liefde op eerste gezicht is je wel veel op het uiterlijk afgaat?

Hell yes.

nee, want dan zou je alleen op het uiterlijk afgaan en als ik iemands uiterlijk leuk vind ben ik niet meteen verliefd ik moet iemand vn binnen ook leuk vinden.