Liefde op eerste gezicht?

Hi!

Bestaat liefde op het eerste gezicht? Oogcontact; verliefd?
Het klinkt misschien heel cliché, maar er is een jongen die soms in de bus zit met vrienden, maar heb hem nog nooit gesproken. Hij kan dus heel egoïstisch ofzo zijn… Hij lijkt me heel aardig en ik denk er steeds meer over na, maar verliefd, weet ik niet. Bestaat liefde op het eerste gezicht, heb je het zelf meegemaakt?

X

Ik geloof in aantrekkingskracht op het eerste gezicht maar liefde op het eerste gezicht geloof ik niet in

Ik geloof er wel in, omdat ik het een keer heb ervaren en het heel intens was :stuck_out_tongue: Ik zat achter die jongen in college (eerste dag), ik zag z’n haar en ik vond het erg mooi en toen draaide hij zich om en ik was verkocht. Als in echt verkocht, zo intens verliefd was ik nog nooit geweest ;’) Ik ben ook eerder een cynisch sarcastisch type als het op liefde aan komt dus het was like out of character much :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik snap alleen je vraag niet helemaal. Ik denk dat als je je moet afvragen of je op het eerste gezicht verliefd op hem bent geworden, het niet zo is. Want als het wel zo was, dan wist je dat echt wel zeker. Maar dat hoeft ook helemaal niet, de meeste mensen worden pas verliefd als ze met elkaar gepraat hebben :stuck_out_tongue:

Ook snap ik niet helemaal wat je bedoelt met dat hij dus heel egoïstisch of zo kan zijn?
Anyway, succes ermee! :slightly_smiling_face: