liefde op eerste gezicht??

Okee, ten eerste is dit echt niets voor mij. Ik geloof eigenlijk niet in liefde op eerste gezicht, maar pas was ik op de verjaardag van mijn beste vriendin. Op het eind zaten we met zes mensen in de keuken nog beetje te eten enz… Maar er was daar dus een jongen en hij was niet echt lekker van de drank denk ik. Toch had ie iets en ik heb hem de dag erna opgezocht op fb. En nu krijg ik hem niet uit mijn hoofd. Dit is raar toch? Ik heb amper met hem gepraat!

Ter aan vulling: ik ben nu "vrienden"op fb, maar ik durf niets te zeggen ofzo. Het is toch een beetje raar als een meisje dat je eigenlijk helemaal niet hebt gesproken je ineens een berichtje gaat sturen of niet?

Nee hoor dat is niet raar! Komt best vaak voor zelfs. Liefde op het eerste gezicht vind ik het alleen niet, dat is meer als je het eerste moment dat je iemand ontmoet supergoed klikt en vlinders hebt etc. (Vind ik dan he)

Ik zou hem gewoon een bericht sturen, van hee ik kwam je toevallig tegen op facebook, jij was toch van dat feestje? Beetje nonchalant doen. Je hebt niks te verliezen!

Is inderdaad helemaal niet raar hoor! Als hij je leuk leek zou ik hem gewoon een berichtje sturen en proberen om hem wat beter te leren kennen.
Succes :slightly_smiling_face: