Liefde onderwerpen/Vriendin ??

Lieve mensen die dit lezen , ik heb een probleempje Ik ben al 2 1,5 jaar verliefd op een jongen , maar mijn vriendin die is ook op hem dat heeft ze me vertelt ik ben boos weggelopen omdat ze dat al wist verder kijkt het jongen me altijd glimlachend aan en mijn vriendin die zich verstop achter een muur denkt dat hij naar haar lacht Kunnen jullie helpen ?
Verder heb ik nog een probleempje als ik met een jongen praat weet ik nooit over wat soort onderwerpen moet praten en meestal praten over bijvoorbeeld onze toekomst zouden jullie paar onderwerpen willen verzinnen groetjess xxxx :blush::two_hearts::two_hearts:

het is heel simpel
als je vriendin die jongen afpakt heb je die andere jongen nog over, hoef je gelijk niet meer te kiezen ook
super handig toch??

Ik denk dat je niet oprecht verliefd op twee jongens kunt zijn. Misschien vind je ze allbei wel interessant dat kan, maar als je echt echt verliefd op iemand bent dan weet je dat wel. Dan ga je ook alleen vol voor die persoon.

Dus ik zou in dit geval beide jongens proberen te vergeten en lekker met je vriendin om blijven gaan en andersom. Volgens mij zijn jullie ook nog niet heel oud. Jongens komen er echt nog wel genoeg. Echte vriendinnen zijn een stuk moeilijker te vinden.

Ik denk dat je beide jongens heel erg leuk vindt, maar niet verliefd bent. Als je echt verliefd was op die ene jongen, was je niet verliefd geworden op die andere. Ik zou ze beide vergeten, en kijken naar andere leuke jongens. Er zwemmen immers genoeg vissen in de zee :wink:

Ik geloof best dat je op twee jongens tegelijk verliefd kan zijn, maar ik heb niet het idee dat dat hier aan de hand is haha.

Sowieso vind ik het een beetje vreemd dat je zegt dat je beste vriendin hem van je wil “afpakken”. Hebben jullie al een relatie? Nee, dan kan er dus ook niks afgepakt worden.
Verder zeg je zelf al dat je vindt dat vriendinnen voor jongens komen. Tenzij je dat alleen vindt wanneer het jou zelf goed uitkomt, heb je dus twee opties: laat haar d’r gang gaan, of praat er over met haar.

ja