Liefde of geen kans?

Beste girlscenners,

Na lang nadenken wil ik hier toch even mijn verhaal met jullie delen.

Sinds een paar maanden ben ik een jongen ontzettend leuk gaan vinden. Ik ken hem via een kennis van mijn stage. Ik noem hem even L. Hij speelt in een Indie bandje en ze zijn nog redelijk onbekend. Een halfjaartje terug ging ik voor het eerst naar een concert van L. Het was een gezellig klein café waar ze die avond speelden. Ik stond ongeveer in het midden toen hij mij in de gaten kreeg en hij keek een paar keer op naar mij knipoogde en lachte lief naar me. Ik wist 100% zeker dat hij niet naar andere meisjes keek want er waren voornamelijk jongens. Ik vond hun muziek erg tof en een paar maanden verder ging ik opnieuw naar een concert van hem. Op Insta had ik een reactie gepost onder een bericht van de band dat ik weer kwam kijken. Die tweede avond bij een concert kwam de zanger na hun optreden naar mij toe gelopen. Dit had ik niet verwacht en de nacht voordat ik naar hun concert ging droomde ik dat hij voor mijn neus stond en dat dit dus zou gebeuren, deze droom heb ik niet verzonnen, ik zag hem echt voor me). Hij zei dat hij mijn bericht had gezien op insta en of ik die had gepost. Met een glimlacht zei ik ja dat klopt. We hebben toen nog even staan kletsen en hij stelde ook meteen wel persoonlijke vragen zoals waar ik woonde en dat hij het superlief vond dat ik helemaal met het OV naar hun concert was gekomen.(concert was andere kant van het land) toen gaf hij me een knuffel en ik zei dat ik zeker weer zou komen. In de tussentijd gingen we elkaar volgen op fb. De band liked bijna al mijn storys en repost mijn foto’s na het concert. Nu ben ik kortgeleden voor de derde keer naar een concert gegaan en had ik weer oogcontact met L. tijdens zijn optreden, ik stond bijna vooraan. Daarna zei een van de bandleden dat hij naar mij toe zou komen om nog even te praten. We hebben weer leuk gekletst over van alles en nog wat en hij vroeg waar ik woonde. Hij heeft me zelfs zijn plectrum gegeven omdat ik zo enthousiast was. Hij heeft dezelfde muzieksmaak als ik en onze verjaardagen schelen maar 1 dag. Het lijkt bijna voorbestemd haha!
Maar nu komt het: ik denk dat ik meer voor hem voel en ik zou hem graag beter leren kennen. Ik vind hem knap en niet omdat ik hem als zanger gewoon aantrekkelijk vind, maar hij lijkt mij een mooi persoon vanbinnen. Maar hij woont ver, (ong 2 uur reistijd bij mij vandaan).
Ik weet niet helemaal hoe ik dit moet aanpakken, want ik kan natuurlijk online met hem proberen te flirten (heb hem al 1x een berichtje gestuurd via fb en hij reageerde dezelfde avond) maar dat was nogal kort en bondig niet echt flirty enzo. En ik weet natuurlijk niet zeker of hij het waardeert als ik op die manier hem probeer te versieren.
Of zal ik gewoon zo vaak als kan naar zijn concerten gaan? Ik schat dat hij mij ook wel ziet zitten, maar we kennen elkaar verder nog niet.

Nu zou ik graag jullie advies horen wat jullie zouden doen?

Lastig, het kan ook zijn dat hij (super) aardig is omdat je een fan van hem en van zijn muziek bent. De vragen die je in je post noemt, komen bij mij over als interesse tonen maar dan in algemene zin.

Je hebt hem ook al een bericht via FB gestuurd en daar reageerde hij kort en bondig. Dit was of kon een perfecte opening ook voor hem zijn om een poging tot flirten te doen haha. Of je hem beter online een berichtje kan sturen of naar een concert(en) kunt gaan, weet ik niet. Als je een blauwtje loopt dan kan het behoorlijk awkward worden en zijn. Houd dat wel in gedachten. Waaruit blijkt het dat hij jou ook ziet zitten dan? De band liket jouw foto’s en niet hij?

Idk, wat ik zo lees, lijkt het alsof jij aan het fangirlen bent. Hij doet of probeert te doen wat ieder opkomend artiest/band doet, namelijk een band vormen met je fans. Daarnaast liken best wat bands foto’s of filmpjes van hun fans.

2 likes