Liefde maakt echt blind..

Ik moet dit even van me afschrijven!

Ik had eerst dit in het topic vind-ie-me leuk geplaatst:

[quote author=iamsoshy link=topic=121240.msg[quote author=iamsoshy link=topic=121240.msg[quote author=iamsoshy link=topic=121240.msg9542384#msg9542384 date=1314953023]#msg[quote author=iamsoshy link=topic=121240.msg9542384#msg9542384 date=1314953023] date=1314953023]#msg[quote author=iamsoshy link=topic=121240.msg[quote author=iamsoshy link=topic=121240.msg9542384#msg9542384 date=1314953023]#msg

Toen dit:

[quote author=iamsoshy link=topic=121240.msg[quote author=iamsoshy link=topic=121240.msg[quote author=iamsoshy link=topic=121240.msg9542384#msg9542384 date=1314953023]#msg[quote author=iamsoshy link=topic=121240.msg9542384#msg9542384 date=1314953023] date=1314953023]#msg[quote author=iamsoshy link=topic=121240.msg[quote author=iamsoshy link=topic=121240.msg9542384#msg9542384 date=1314953023]#msg

En toen dit:

Waarom duurt het toch zo lang voordat jongens antwoorden? Hij heeft nu al 2 dagen niet geantwoord:S Ik weet dat ik ongeduldig ben, maar 2 dagen is wel heel lang toch?

Nou meiden ik ben erachter…
gister had ik mijn vriendin zo gesmst of ze het nog over mij gehad hebben. Dacht misschien heeft hij druk weekend ofzo. en zij had natuurlijk wel door dat ik hem leuk vond. Ze zei nee niet over jou gehad. Ik uitleggen dat ik wel een lief berichtje had gekregen (zie hierboven) zei wat dan? ik dat gesmst. zegt ze: nee dat smst hij niet naar iedereen. Dus ik antwoorden dat ik nog wel even wacht en anders zet ik hem uit mijn hoofd.

S’avonds op msn. Ze begint tegen me te praten. blablabla. vroeg ik vind jij ook eigenlijk iemand leuk? zegt ze ja, net als jou *naamvan jongen*. En we zijn al met elkaar geweest en gaan wel kijken hoe en wat. Goh wat was dat een klap zeg! Kon wel janken. Ik dacht echt dat ik nou eens een keer een kans had. Gewoon hoe hij naar me keek enzo… Ik had gewoon echt niks door. OMG! Ik had mezelf heel wat ellende kunnen besparen… Ik was voor het eerst echt verliefd.

Even voor de duidelijkheid. Mijn vriendin kent hem al 10 jaar. Zijn en haar ouders zijn goede vrienden.

OMG :’(

Da’s echt wel kut ! :astonished:
Had je vriendin dat niet effe eerder kunnen zeggen ?

Ja, dat doe je niet… Als je beide verliefd op m bent, dan neem je gewoon geen van beide met hem! Misschien moet je eens goed uitleggen zeg maar hoe jij erover denkt en praten?

Da’s vervelend
Kan je moeilijk helpen maar wel succes !

Aah dat is echt vervelend. Ik zou idd eerlijk tegen haar zijn en haar vertellen hoe ik me voel. Voor jou is het naturlijk heel lullig, maar probeer je ook te verlaatsen in haar. Wat had jij gedaan als je haar was; was je voor hem gegaan omdat je echt verliefd bent, of hem maar laten zitten omdat je vriendin hem ook leuk vindt?

Wat stom van die jongen ook …
En je vriendin had het idd eerder moeten zeggen tegen jou.
Had jou je verdriet bespaard!

je kan 't altijd nog proberen…
wel gemeen van die vriendin hoor, maar vind zij hem al langer leuk of pas sinds jij hem leuk vind of zo? want de meeste vrienden zeggen dat toch tegen elkaar? wel gemeen van haar hoor, misschien is ze gewoon jaloers op jou =O

wat een aardige vriendin zeg, zij wist dat jij verliefd op hem was toch? Maar jij wist niet dat zij ook verliefd op hem was? Als dat zo is, vind ik het zwaar lullig van haar.

Wow jeetje dat is wel erg! Vind hij haar ook leuk dan? Of heb ik dat uit je verhaal niet helemaal begrepen

jeeetje dat is echt kut! vooral omdat het je eigen vriendin is die met hem gaat.
ahw sterkte meid, dit is echt niet tof :frowning_face:

Daar zou ik eens even heel goed met je vriendin over gaan praten, want zoiets doe je niet. Dat is een ongeschreven regel. Daarnaast zou ik het er ook even met die jongen over hebben, want hij zit ook best wel een beetje fout. Hoe dan ook: actie ondernemen.

aah dat is idd echt jammer :astonished:
Sterkte meid! ik weet verder ook geen raad ofzo…

echt heel vervelend dit:( Ik zou inderdaad zoals iedereen al zegt met je vriendin gaan praten, want het klopt echt niet dat zij dat niet gezegd heeft.
Sterkte!

Wat een $%^#% vriendin zeg. Had ze wel ff kunnen zeggen en die jongen ook. Allebei dumpen vind ik, een echte vriendin kiest vriendschap boven jongens! En die jongen is ook zo dom, hij speelde met jullie beide?

Wow dat is shit

Nou dat had je vriendin niet even eerder kunnen vertellen ofzo wat een kutstreek.

Dus je vriendin heeft met hem of ze vindt hem gewoon leuk? *dom*

Okee, dit is wel balen zeg! Ook van je vriendin, zij had het jou meoten vertellen… Verder kan je er niet veel doen dan uit je hoofd zetten ben ik bang…

Ach meisje. Ik heb niet echt advies ofzo, maar wel een rotstreek van je vriendin, al wist zij natuurlijk niet voor jouw smsje dat jij hem ook leuk vond. Waarschijnlijk waren zij al voor jouw smsje ‘bezig’, dus ja, veel kon ze er niet aan doen. Ik heb ook zo’n situatie gehad, maar dat was 2 jaar geleden, en was alles nog veel minder serieus. Ik herken ook heel erg dat ‘Ik dacht echt dat ik nou eens een keer een kans had.’, maar jij krijgt je kans vast nog wel!

Ahh wow sucks. Kan me niet voorstellen hoe dat is…
Praat er nog eens goed over met je vriendin? Succes x