liefde&lust...

Heyy meiden ik zat zo een tijdje te denken hoe andere er mee om gaan of er mee om zouden gaan kan je liefde en lust onderscheiden of lukt het niet kan je met iemand seks hebben zonder dat er een gevoel van liefde er is hoe ga je er verder mee om?ik heb namelijk zelf iets met een jonge gehad waar geen liefde in zat puur lust het liep heel anders af omdat ik heb leuk begon te vinden op het gebied van liefde ben benieuwd of het ook zo is bij andere meiden en heb je zo iets nooit gehad hoe zou je er mee om gaan?
xx

hey! bekende ervaring hoor. zelf denk ik dat het heel belangrijk is om jezelf bewust te zijn dat seks geen middel is om een jongen te veroverend voor de liefde. misschien zijn er uitzonderingen, maar ik denk dat een relatie die draait om seks of lust niet snel zal omvormen in een relatie die van beide kanten meer betekent. het gaat dan vaak mis omdat 1 iemand (vanaf het begin of gedurende het scharrelen) gevoelens krijgt en meer wil en de ander niet. zelf heb ik het ooit gehad en toen het niets werd was ik er wel kapot van, te lang met oogkleppen op gelopen en gedacht dat hij ook wel meer wilde dan lust. belangrijkste advies is dus: als je het doet, wees dan eerlijk tegen jezelf en hou jezelf niet voor de gek om niet gekwetst te raken. liefs ilse

Tsja, het is je eigen instelling. Als het lust is, dan hoef je verder ook geen leuke dingen verder samen te doen. Als het voor de liefde zou zijn, dan heb je een heel andere klik

Ik ben op dit moment ‘bezig’ met een jongen en voor ons beide is het alleen lust. Ik heb geen idee hoe dit uiteindelijk af gaat lopen ofzo, maar op dit moment voelt het allemaal goed en heb ik er geen spijt van