Liefde is ingewikkeld

Oké, het is nu woensdag nacht en ik lig hier bed na te denken over de liefde. Altijd die films die je ziet over de liefde werkt voor mij niet echt. Ik zwijmel altijd bij dit soort films van dat wil ik ook. Ik ben nu 20 en wil eigenlijk nu wel eens een vaste relatie na alleen maar scharrels te hebben gehad. Deze jongens zijn leuk maar niet echt relatie materiaal. Het is nu zomervakantie en je ziet nu allemaal stelletjes lopen maar zou dit nu de oplossing wezen een vriendje alleen voor de zomervakantie? Ik denk van niet. Ja, er zijn jongens op mijn pad gekomen afgelopen weken. Die van vorige week echt een hele lieve jongen maar hij voelde gelijk iets meer voor mij dan ik voor hem. Ik denk dat het voor liefde op het eerste gezicht was maar voor niet echt. Zo heb ik ook een weekend gehad waarbij ik 4 jongens had gezoend. Dat kan dus ook niet echt. Waarom is liefde altijd zo ingewikkeld. Waarom kan het niet net zo gaan als in de film. Gewoon toevallig tegen die ene leuke jongen opbotsen. Wou soms wel in een film leven maar, zou dit nou de oplossing wezen. Als je opstap bent en je ziet die leuke jongen en gaat er mee dansen en aan het eind van de avond heeft hij jou nummer maar, vervolgens je krijgt niks. Ik ben dan iemand die gaat gelijk opzoek naar de volgend maar, hoeveel van jullie zouden niet doen in de hoop hij sms’t mij nog wel. Nou girls 1 tip doet hij niet. Ja, heel misschien van was gezellig en welterusten maar, dat is echt alles. Ik ben nu opzoek naar een vriendje, Dit is echt heel moeilijk. Ik heb geen checklist van dit moet hij hebben en zo moet hij eruit zien. Ik wil juist hebben dat er een vonk over springt. Nu weet ik weer waarom er chickflick films zijn. Ik heb altijd tegen mij zelf gezegd dat ik nooit opzoek zal gaan naar de liefde maar, dat de liefde mij wel vindt. Alleen kan de liefde mij nog niet vinden. Snap er niks van dat hij mij niet kan vinden.

Alinea’s graag.

bedankt voor de tip

Oke… Dit wilde je graag kwijt, I assume?

En liefde komt bij iedereen na verloop van tijd heus wel. Vage vriendin van me van 23 was haar hoop eigenlijk al wel verloren. Het ging elke keer fout, zelfde redenen, niet een bepaald type. Ga zo maar door. Maar nu is ze sinds niet zo heel lang echt gelukkig met een jongen, het gaat écht goed tussen ze, ben echt zo blij voor haar :slightly_smiling_face:

Nog een tip: zorg dat je niet ‘op zoek’ bent, dan lukt het juist waarschijnlijk niet. Het klinkt cliché, maar ohh, het is een waarheid als een koe.

Ik snap je echt maar je moet de moed niet verliezen.

Ik snap je, ik heb dit ook een tijdje gehad. Nu zit ik juist met het probleem dat ik bij jongens blijf hangen voor maanden, dan ben ik helemaal blij en wil ik er voor gaan. Maar wanneer het moment daar is ben ik bang dat het geen verliefdheid is maar gewoon caught in the moment. Liefde is zeker ingewikkeld, het enige wat je eigenlijk kan doen is wachten, want wanneer je het gaat zoeken stel je jezelf alleen maar meer teleur. Op ieder potje past een dekseltje, jammer genoeg vind de een sneller een partner dan de ander…

En toch zal het toch een keer ineens gebeuren. En vast niet zoals in films, maarja films worden gemaakt zodat wij ze willen zien, dusja die geweldige beelden moet je niet bepaald naast 't echte leven houden.

Dit heb ik ook gehad. Al 18 jaar. Ik was ook op zoek naar een jongen. Ze kwamen en ze gingen. En toen dacht ik zo van: Fuck it. Ik ga niet meer zoeken. Liefde moet mij maar vinden. Na een tijd vond de liefde mij. En ik ben gelukkig. Hiervan heb ik ook geleerd.

Keep your head up, girl. Jij gaat de ware vinden. :slightly_smiling_face:

liefde komt vanzelf niet omdat het moet
het komt van zelf wel op je padje terecht