Liefde is HEEL ingewikkeld!

Het is een hee lang verhaal,
maar ik hoop dat jullie my echt raad kunnen geven…

Het begint in januari 2010,
A is smoorverliefd op my en dat is ook wederzijds,
we zijn byna 6 maanden een koppel &
we hadn wat problemn dus beslotn we om er een punt agtr te zetten,
al was het liefde op het eerste gezicht, twas beter zo…
Even na mij had A een nieuw lief en daarna had ik ook een nieuw lief,
maar op een feestj werd het al snel duidelijk dat A nog heel aangetrokn was tot mij en ik ook tot hem…
Maar er was niets gebeurd tussen ons wnt we hadn allebei een relatie,
maar toen ik terug was vn vakantie had ik het uitgemaakt met mijn vriendje en A had nog steeds een relatie maar op een feestj bleven we daar slapn en het liep wat uit de hand,
we hadden een one-night-stand en zelf als ik zei dat we moesten ophouden omdat hij een relatie had toch stopte hij niet…
Hij heeft nu nog steeds dezelfde relatie & na onze one-night-stand vertelde hij me dat hij niet zou weggaan bij zijn lief omdat hij bang was dat er weer een einde aan onze relatie zou komen… Hij was dus bang!
En ondertussen heb ik een relatie met T en deze week kwam A langs wat er lag nog wat van mij bij hem thuis, en toen vertelde A die nog steeds een relatie heeft dat hij toch beter voor mij had gekozen en dat hij de relatie met mij altyd beter zal vinden…
Zijn vrienden zeggen me dat A nu pas beseft dat hij me egt kwyt is omdat hij me kwyt is aan T, een andere jongn dus…
Ik weet dat A nog vn my houdt & mss hou ik ook nog wel van hem, maar ik zie T heel erg graag…
Stel: ik ben vrij & A wil my terug,
wat zou ik moeten doen?
want ik weet zeker dat er ooit nog wel iets zal gebeuren tussen ons
& al onze vrienden zeggen dat we samen horen…
want na al die tyd is er nog steeds iets…

Dankj x

Hm, moeilijk! Ik zou denk ik terug gaan naar A!
Oke niet dat ik je nu echt raad heb gegeven, dus dan maar een upje! (a) xx

Je bent niet vrij, je bent met T, en je zou er niet over na moeten denken hoe het was als je wel vrij was. Dus misschien moet je twijfelen aan jullie relatie in het algemeen en daarna je gevoelens voor A eens op een rijtje gaan zetten.

Ik denk dat hij gewoon heel jaloers wordt als hij je met iemand anders ziet, maar dat dat het ook is. Vanaf je vrij bent en je hem weer aandacht geeft, laat hij je blijkbaar weer vallen…

Je zit nu in een andere relatie, misschien zou je je beter daar op focussen. Als dat niet lukt moet je het uitmaken en dan zien hoe het gaat met je ex…

Maar vind je dat ik mijn relatie vn 1 maand met T toch moet opgeven voor A na dat hij koos voor zijn vriendin na onze one-night-stand terwyl hij weet dat hij nog ontzettend veel vn my houd?
+ toch bedankt xx

Maar het probleem is dat ik weet dat A nog van mij houdt, maar echt heel veel vn my houdt,
wnt vroegr toen we nog een koppel waren had ik hem een bandje gegevn & hij zei dat hij het zou afdoen als hij niet meer vn me zou houden & hij draagt het nog steeds…

Wat is dit vreselijk om te lezen met al die damn afkortingen.

Het blijft een risico maar je houdt blijkbaar meer van hem dan van je nieuw vriendje dus uitmaken en kijken of hij idd echt nog van je houdt.

Leer eerst eens typen, dan lees ik je verhaal wel door.

Als je je nog zo aangetrokken voelt tot A. ookal heb je met iemand anders , denk ik dat je eens héel erg goed moet gaan nadenken en op een rijtje zetten , klinkt misschien stom maar alle plus en minpunten afgaan ofzo…

Hoe jij typt is ook zeer ingewikkeld.

ik snap je niet, want je typt nogal raar

Nederlands leren.

Ik heb 3 regels gelezen, en toen wilden mijn ogen niet meer. Typ het is normaal met duidelijke interpunctie en normale nederlandse woorden en zitten die ook grammaticaal kloppen.

Dus kortom, als je geen perfect nederlands kan mag je geen eens meer je problemen kwijt, er zullen hier ook genoeg buitenlanders tussen zitten die graag advies willen, en misschien nog niet het perfecte nederlands onder de knie hebben ;p
ontopic: voor A. zal je overduidelijk altijd blijven houden als ik 't zo lees.
Zodra je twijfelt aan je relatie met T. is het beste uitmaken, ipv nog een paar maanden doorgaan en dan er toch achter komen dat het niks is…

Dat vind ik iets heel anders. Zij kan wel Nederlands, maar heeft zichzelf een vreemd taaltje aangeleerd waar iedereen zich aan ergert. Ik durf te wedden dat ze wél fatsoenlijk Nederlands kan.