Ik zitvlees een probleem en ik wil jullie mening x mijn beste vriendin en haar lief waren 3 maanden uit elkaar toen ik iets vr hem begon te voelen… Ik wist niet wat ik moest doen en heb er niet over gepraat met mijn bff maar dat had ik mss wel moeten doen x ik heb 2 dagen voor dat ik en haar ex gingen afspreken erover gepraat en ze vond t oke x maar nu zijn we samen en hebben ik en men bff constant ruzie en is ze boos x ik voel mij n slechte vriendin wat moet ik doen??
Waarvan die random "x’ in je tekst?
Praat erover, wss is ze nog niet over hem heen. Als dat idd zo is zal ik het laten rusten. Vriendinnen voor vriendjes, dat geldt in ieder geval voor mij en mn omgeving.
Uhm, je verhaal is vreselijk onduidelijk…
dus je vriendin was 3 maanden uit elkaar met haar vriendje.
toen jij gevoelens voor hem kreeg.
je hebt het overlegd met je vriendin en zij vond het gied dat je wat met hem begon.
Nu heb je wat met haar ex en is ze er plots niet meer mee eens.
Is dat wat je probeert te zeggen?
Ik vin dat exen sowieso een no go zijn. maar gevoelens zijn gevoelens. ergens begrijp ik het en als ze haar toestemming gaf, snap ik zeker dat je er iets mee gedaan hebt.
waarschijnlijk gaf je vriendin toestemming om je niet te kwetsen en je te vriend te houden. niet denkende aan de gevolgen: jou samen zien met haar ex. dat is waarschijnlijk heel moeilijk voor haar.
de enige oplossing is met haar gaan praten.