''Liefde & Boys'', waarom niet ''Liefde & Girls''

Zoals je aan de titel kan zien, waarom is het ‘‘Liefde & Boys’’ en niet ‘‘Liefde & Girls’’, of '‘Liefde & Boys & Girls’'oid?

Ik bedoel, homoseksualiteit wordt nog niet overal geaccepteerd, maar ik vind dat Girlscene een voorbeeldfunctie moet aannemen. Ik vind dit toch wel discriminatie. En er zullen genoeg lesbiennes op Girlscene zitten.

Omdat de meeste meisjes op jongens vallen (dat is gewoon zo) en er ook ‘liefde’ bij staat.

Er zijn ook meerdere topics over lgtb dus ehm ja, ik weet niet precies waarom gs dan discriminerend zou zijn? Misschien beter als het hele board gewoon Liefde heet maar goed

Dit ja, dat wordt echt niet discriminerend bedoeld. Er zijn overigens ook genoeg specifieke topics voor gays/bi.

Liefde en relaties klinkt anders best wel goed vind ik. Stel het voor aan Danique zou ik zeggen

Het is niet echt discriminatie, maar ik kan me voorstellen dat je je een beetje buitengesloten voelt dus ik ben sowieso voor een algemene titel als “liefde en relaties”

Ja dat vind ik ook de beste optie. Dan is iedereen tevreden lijkt mij :slightly_smiling_face:

Niet mierenneuken

Ik snap je punt, maar als je wilt dat je gehoord wordt, kun je beter naar Danique mailen (danique@girlscene.nl) dan het hier op het forum plaatsen. En dan zou het beter ‘Liefde en vriendschap’ oid kunnen worden, dan haal je het hele gedoe van boys of girls weg (en zijn we ook af van dat random Engelse woord).

Verder sluit ik nu je topic, want ik denk dat de meeste mensen het toch wel met je eens zijn, maar de kans is echt heel klein dat Danique dit topic ziet en actie onderneemt. Mailen werkt echt beter.