Liefde.. angst?

Help, ik heb angst! Verliefdheidangst? Liefdeangst? Ik weet het niet.

Ik heb drie dates gehad met een té gekke jongen die ik had leren kennen via tinder.
Dit was in een maand tijd. (die dates).

Daarna… wou hij me als soort van vierde date/afspraakje, meenemen naar een bbq met zijn vrienden en daarvoor eerst naar zijn huis te komen (dan gingen we met zijn auto verder).
Dus én op een avond zijn vrienden (45) ontmoet en zijn ouders.

Gelukkig viel het allemaal mee en was het een toffe avond, zijn vrienden waren super enthousiast en wilde me snel weer zien.

Hij kwam op het feestje vaak naar me toe, kuste me dan of sloeg zijn arm om me heen. (we waren niet continu samen, heb veel met zijn vrienden gepraat).
Zijn vrienden vroegen telkens of het al wat was tussen ons, of het misschien wat wordt etc.

Hij leek echt een soort trots zegmaar. We kussen ook veel (als we samen zijn dan) en knuffelen.

Ik ben helemaal verliefd, maar ik weet niet of hij dat is. Hij stuurde al enthousiast dat hij een foto van ons samen wil, zodat hij aan ons denkt als hij met me heeft afgesproken etc.

We hebben ook al meerdere keer toegegeven elkaar erg leuk te vinden, en dat groeit bij mij alleen maar.

Wat denken jullie? (ideeën dan, want jullie kunnen natuurlijk niet in zijn hoofd en hart kijken :wink: )

Oh ja, mijn probleem is dus dat ik super onzeker ben met bepaalde dingen. Als hij aan de praat raakt op fb onder een foto van hem, met een meisje die super knap is… dan ben ik al bang dat hij met haar gaat praten en verder.

Ik ben totaal niet jaloers aangelegd… dus ik weet niet waar die angst ineens vandaan komt…

Meerdere mensen last van?

Ja, jullie vinden elkaar duidelijk hartstikke leuk. Maar wanneer voel je dat die angst omhoog waait? Alleen wanneer hij praat met een ander meisje? Of ook wanneer je aan een vaste relatie enzo denkt? Want dan herken ik mij er best wel in.
In ieder geval, praat er met hem over want het is belangrijk om aan hem te vertellen hoe jij je voelt. Dan weten jullie allebei waar jullie staan.