lief?

Hey dames…

Er is zit een jongen in mijn klas die ik wel leuk vind.
Vandaag gingen we na schooltijd samen studeren. Ik zat achter hem. Na een tijdje draaide hij zijn stoel om en begon ook aan mijn tafel te werken.
Hij komt elke keer dichtbij mijn gezicht met zijn gezicht en dan kijkt hij me kort aan.
Hij staarde ook nu en dan… Als ik het opmerk dat hij staart, dan blijft hij mijn blik vasthouden… enniet voot even maar zo lang dat ik vanzelf wegkijk.
Vandaag toen ik dus ik mijn boek staarde pakte hij mijn hand en kuste hij mijn knokkel. Heel kort en zacht… het was net een likje… toen veegde hij met zn hand over mn knokkel (om zijn speeksel weg te halen neem ik aan)
Vandaag deed hij heel schattig en lief, net een puppie.
Wat heeft dit allemaal te betekenen? Is dit gewoon een manier van liefzijn of moet ik er meer achter zoeken?

Ik zou het hem vragen?
T lijkt me dat hij je leuk vind,
al is dat met je knokkels wel weird, though.

Ik zou niet weten hoe…
Het zijn elke keer echte awkward momenten waar ik nooit wat op kan zeggen… en wat hij dan doet is gewoon lief kijken

Lief?

Lief!

^Idd, fucking raar xD deed ie dat opeens uit ‘t niets? dafuq :’)

Jaa hy keek me eerst aan en toen pakte hij mijn hand…

hij likte je knokkels…

Een kusje, alleen dan mislukt, lijkt me?
Ik vind het wel lief, maar het belangrijkste is wat JIJ ervan vindt! Als je hem graag wilt, is het handig om dat subtiel te laten merken. Maar… laat hem maar lekker z’n best doen! Haha.
Als je het liefst niets met hem zou willen, dan is het wel zo eerlijk om het ook gewoon duidelijk te zeggen.
Doe wat voor jou goed voelt!

Ik denk dat hij wel wat voor je voelt… ik bedoel denk niet dat hij anders zomaar iemand anders hand ook kust! Als dit bij mij zou gebeuren zou ik er denk ik wel wat achter zoeken. Als jij hem ook een leuke jongen vindt is dit je kans denk ik! Anders zeggen dat je dat liever niet hebt.

Nou ik denk niet dat hij je knokkels likt als hij je niet ziet zitten :’)

Nou meiden de volgende keer als ik een jongen leuk vind ga ik maar eens zn knokkels likken :stuck_out_tongue:

Maar ik denk dat ie je wel ziet zitten hoor :wink:

Haha hier moest ik echt om lachen, beste versiertruc everrr.
Maar wss doet die dat niet bij iedereen dus of hij is gek of hij vindt je leuk.

Ahahahaha ik denk dat hij gek is :upside_down_face:

Awh wat cute, ik denk echt dat hij je wel leuk vindt maar pas wel op want het kan ook een casanova figuur zijn! :sunglasses:

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahwww zo cute hij vind je sowieso leuk

Men… Had ik maar een jongen die mijn knokkels aflikte!

Oké flauw, sorry! Het klinkt alsof hij je wel leuk vindt. Ik vind het in ieder geval lief klinken!