lief twijfelt

Hej allemaal,
ik ben nu zo’n 3weken met een jongen, mr sinds een week geleden gaat het slechter, plots begon hij in zijn smsjes afstandelijker te doen en duurt het langer voor hij terugstuurde en ik begon al een slecht gevoel te krijgen, mr als ik hem dan zag deed hij normaal, dus ik dacht dat er niet echt iets mis was. Dan vertrok hij met school van de dinsdag tot de vrijdag op bezinning en zag ik hem dus 3dagen niet, ik hoorde heel af en toe iets van hem via sms, mr ze werden altijd mr afstandelijker. Toen hij de vrijdag dan weer was, zag ik hem maar heel ff, dus kon ik er ook niet echt mee praten. & later kreeg ik dan plots een smsje met de vraag waarom ik op hem was, als hij zo afstandelijk deed, dat vond ik echt raar, want ik dacht dat hij het van zijn eigen niet wist dat hij zo erg deed, dus ik stuurde dan terug waarom ik hem zo leuk vond, uiteindelijk praatten we op msn die avond en kwam ik die avond teweten waarom hij zo deed, hij twijfelde blijkbaar of hij wel echt op mij was en vond het saai om bij mij te zijn na school, omdat we dan altijd ambetand zijn en nooit iets te vertellen hebben & hij vond ook dat we te snel verkeerd hadden, hij had waarschijnlijk wel gelijk, maar ik zie hem wel echt graag en wil dat het goe komt. hebben jullie soms tips hoe ik het leuker kan maken als ik bij hem ben? of wat ik kan doen om te zorgen dat hij terug zeker wordt van zijn gevoelens? Nu heb ik 2weken examens en zie ik hem niet, ik wil niet dat hij mij vergeet… hoe kan ik hem terugwinnen als ik hem niet zie en zonder hem schrik aan te jagen? zou hij liever hebben datk hem gerust laat of moetk juist wl sturen?

x.

Tsja, das lastig. als je bij hem bent, kan je film kijken ofzo! of gewoon over vanalles en nog wat praten? en via sms gewoon lieve dingen zeggen. en praat er anders over? mss wilt hij alles rustig aan doen ofzo?
suc6 ermee!

Lastig, hij heeft blijkbaar niet veel interesse meer en als ik het zo lees ( niet om je te kwetsen) heeft hij er niet veel zin meer in.
Dan kun je 2 dingen doen.

1. Ervoor vechten. Dmv meer praten/meer leuke dingen doen.
  2. Laten gaan.

succes

Ik heb eigenlijk precies hetzelfde maar dan omgekeerd =S

Mijn tip; vraag of hij met je naar de stad of ergens anders heen wil gaan.
Het klinkt raar maar als ik bij de jongen die ik leuk vind thuis ben,
vind ik het ook saai.
Hij probeert dan nog een beetje romantisch te doen maar dan wordt het alleen maar erger… :stuck_out_tongue:
Ik vind het wel leuk om bij hem te zijn, maar thuis afspreken gaat vervelen.

Dus ga ergens anders met hem heen zou ik zeggen (A)
Succes!

Oja, als het niet werkt kan je ook heel even afstand van hem nemen.
Hij vindt je wel leuk, maar misschien zijn jullie idd te snel gegaan.
Als je ff een beetje afstand neemt realiseert hij zich wat hij mist (A)
en dan weetie dattie wat meer moeite voor je moet doen.
Ipv dat jij alleen maar moeite voor hem moet doen.
Nog een keer succes, haha.

ik heb hetzelfde gehad…
maar dat liep dan fout af, doordat hij zo afstandelijk deed kon ik er nog niet eens met hem over praten…

proberen het er leuker op te maken door meer te vertellen, maakt niet uit over wat, samen wat te doen waarbij je zelf ook met iets bezig bent, en dan hopen dat het werkt!
succes!

Bij mij liep het ook fout af ook omdat hij zo afstandelijk deed dat ik er niet eens mee over kon praten…
en inderdaad, vertel wat meer over je dag of over wat je nog gaat doen of vraag wat aan hem? ik had daar ook moeite mee dus snap je helemaal.

maar ik heb het deze week al willen uitmaken
& heb het hem gezegd da we mss beter ff uiteen gaan,
mr hij wil het niet uit…
& ik ook nie, drm proberen we het,
mr ik wt ni goe wa ik kan doen, om te zorgen dat ie echt verliefd op mij gt worden.

Voor nu eventjes laten gaan, hem de keuze stellen: ‘‘Wat wil je inhemelsnaam!’’, want zo is het niet leuk voor jou en uiteraad voor hem het heeft toch effect op een relatie.

Ik noem dat niet eens een relatie om heel eerlijk te zijn

ja ik denk dat ik hetzelfde ga krijgen.
alleen doordat hij zo afstandelijk doet.
ga ik ook twijfelen…

ik heb bijna precies hetzelfde
maar de mijne heeft nu aangekondigd een maand rust te willen,
omdat hij niet zeker weet of hij me leuk vind.
ik wil hem zó graag terug, het ging voor mij allemaal zo goed enzo.
mis hem echt…
moet ik hem een smsje sturen met daarin dat ik hem mis?
of hem écht een hele maand met rust laten?

x

echt hele maand met rust laten,
hij mist t vanzelf wel, of niet, dan weet je meteen wat je aan hem hebt

Ik ga da denkek ook doen 2weken,
als hij me wilt horen stuurt hij wel vanzelf…
Ik hoop alleen dat hij me mist,
want ik wil hem nie kwijt…
We’ll see. :slightly_smiling_face:

je hebt wel helemaal gelijk,
maar ik vind dat echt moeilijk…
m’n handen jeuken echt om dat smsje te sturen, haha :flushed:

ik heb dat ook !
of ik zit de hele tijd op mijn gsm te kijken in de hoop dat hij iets gestuurd heeft…

[i]IK DOE HET GEWOON.
anders word ik gek.

en alstie me daarom niet meer wilt:
dan istie het niet waard.
pech,
ik wil gewoon weten wattie voelt :last_quarter_moon_with_face: [/i]

Voor de meiden die dan een sms’je willen sturen:
Echt niet niet niet niet doen!

Als je nu gaat smsen raakt tie alleen geiriteerder. dus nee niet doen.
Ik vind t eigenlijk belachelijk dat hij niet gewoon blij met je is, dat je dit pikt!
oke ik heb t ook gepikt, met mn ex. de kloot. Nu weet ik beter, als een jongen niet 100% voor je wil gaan (op tijd terug smsen, tijd voor je maken, je goed laten voelen, lief zijn, aandacht geven) dan is het een sukkel en je simpel weg niet waard. Next!

mss heb je wl gelijk ! :slightly_smiling_face:
daarom ga ik hem gewoon gerust laten
& als hij me wilt zien of horen,
stuurt hij zelf wel. :slightly_smiling_face:
ik ga er me gewoon even niets meer van aantrekken !