Lief maar irritant vriendje.

Hallo meiden,

Ik zal bij het begin beginnen.
Mijn vriendje had vorige week iets van een kamp van zijn sport. Ik heb hem samen met zijn vader uitgezwaaid. Hij was erg verdrietig want had er geen zin in en wou liever bij mij zijn(super lief).

Nou is hij 3 dagen op kamp geweest met heel veel oudere jongens en heeft hij veel gefeest. Wss is hij door die jongens even bij gepraat want na het kamp deed hij heel anders.

Ik had als verassing dat ik hem weer op zou halen met zijn vader en hoopt dat hij dat leuk vond. Helaas reageerde hij hier iets minder enthousiast over.

Maar nou is het zo dat hij heel anders doet en als ik wat zeg word hij daar moe van en heeft liever dat ik mijn mond hou.
Hij maakt lullige opmerkingen tegen mij over mij en zei dat hij moe van me word.

Natuurlijk vind ik hem heel lief enzo, maar wat moet ik doen?
Het aanzien voor 2 weken en er dan wat van zeggen of het meteen zeggen of iets anders?

Haha wtf man, ik zou het er ZEKER even over hebben en em duidelijk maken dat ie op een normale manier zn proleem duidelijk kan maken.

Jupp gewoon de confrontatie aangaan. Hij zegt dat hij moe van jou wordt? Pfff,
jammer dat je vriendje zo beïnvloed is geraakt door dat kamp, want dit is duidelijk niet wat je verwachtte van jullie relatie

Inderdaad, gewoon met hem praten. Misschien ook eens goed nadenken of hij wel een goed vriendje is als hij zulke dingen tegen je zegt en zijn mening zo beïnvloedbaar is door anderen.

Dit ja.
En hou ons op de hoogte! Ik ben wel benieuwd waarom hij zich zo anders gedraagd. En ik zou er ook niet te lang mee wachten voordat je het zegt. In mijn ogen kan je dingen waarmee je zit beter gewoon meteen zeggen.

Ik zou hem er zeker wel op aanspreken, jij hebt niks verkeerds gedaan?

Wat raar dat hij dat zo opeens doet! ik zou er zoals iedereen hier zegt ook zeker naar vragen. Geef hem de kans om zijn gedrag aan te passen. Doet hij dat niet? Dan kun jij beslissen wat je hiermee doet…

mmmm, ik zou eens even heel goed met 'm gaan praten. Wat is er aan de hand? Waarom gedraagd hij zich zo? Vraag hem naar hoe het kamp was en wat hij allemaal gedaan heeft. Op een begeven moment zal hij waarschijnlijk om iets heen draaien, want dat is er gebeurd wat alles veranderd heeft. Daar moet je eigenlijk bij zien te komen. Zeg precies wat je denkt, en dat je het raar vind dat hij zich zo laat beïnvloeden door andere mensen. Zeg ook het verschil tussen voor kamp en na kamp en laat hem inzien dat er helemaal niks aan de hand is of veranderd is van jou kant.

~Ik ben benieuwd!

Vervolg? Zeg er zeker iets van!

Ik zou meteen hebben gevraagd zo van ‘‘Wtf is er met jou aan de hand?’’ :crazy_face:

Vraag het hem :upside_down_face: