Lief, liever ..

Hey meiden,

Ik heb echt een heel lief vriendje, maar ik mis gewoon bepaalde dingen. Zoals dat tie spontaan smst, of wat liefs zegt. Van die kleine dingen,
vroeger smste die me ook vaker enzo maar het zakt allemaal een beetje weg omdat het normaal is dat we al met elkaar gaan zeg maar.
Maar ik mis gewoon de kleine lieve dingetjes.

Ben ik de enige die daar last van heb?

He dat heb ik soms ook! Daar was ik laatst een beetje verdrietig om en toen merkte hij dat. En toen vroeg hij wat er was en toen heb ik het verteld, en hij vond het heel goed dat ik het zei en nu doet ie meer z’n best. echt lief :]
Dus mijn advies: gewoon over praten met hem !

Misschien moet je het vragen waarom die het niet meer doet?
Ik denk dat in elke relatie er een gegeven moment komt dat een jongen misschien minder moeite voor je gaat doen, zelf heb ik er geen last van. Als je met hem praat, dat die dan meer zijn best gaat doen :O!

En wat maakt het nou uit dat die je niet smst, als die maar heel erg lief tegen je is als je bij hem bent.

Maar weetje wat het moeilykste is, het is zeg maar niet aan maar we zyn wel by elkaar. En ik bedoel het is niet aan dus hy heeft geen verplichtingen, dus dan komt het denk ik meer over als zeuren…

Ik wil niet lullig doen; maar als jullie niks met elkaar hebben dan kun je dat moeilijk dat van hem verwachten. Behalve als hij je heel erg leuk vind en jou als vriendin wilt.

Nee het klinkt misschien een beetje raar, maar het is gewoon aan zonder dat het officeel is. Naja laat maar ik ga het niet uitleggen want dat kan ik niet, haha.

Maak het officieel.

Dat is het geweest, maar het benauwd hem enzo. Ja ik kan dit echt niet uitleggen, en als ik het uitleg verklaren mensen het voor ‘gek’ maar het is gewoon ja weet ik niet.

En het is niet zo dat hij mijn bezit is dus ik niet eis dat tie liever doet ofzo, maar ik mis gewoon dat tie spontaan smsjes stuurde en gewoon een tikkeltje liever was. Vind ik gewoon jammer…

Maar als jullie niet iets officieel hebben, dan kun je dat ook niet van hem verwachten, lijkt mij :S
Voor hetzelfde geld zit hij wel achter een ander aan, of is hij ook geinteresseerd in andere meisjes, en dan kan hij niet alleen jou alle aandacht geven. En omdat jullie niet officieel iets hebben kun je het hem niet verplichten.

Maar je zou kunnen praten, over wat jullie nu precies willen. Over wát jullie samen nu eigenlijk zijn. En dan ook over dat je dat lieve en spontane van hem mist.
Succes!

Ik verplicht hem het ook niet, ik vind het alleen jammer. En het is niet zo dat hy achter een ander meisje aanzit, want het enige wat we missen is het officele zeg maar, ja het klinkt echt heel raar. Maar dankje voor de tips ^^

:crazy_face: