Heey,
Ik heb alleen een broertje, van 8 jaar, hij is wel lief, als hij gaat slapen
komt hij me altijd een kusje geven enzow haha en als hij ergens heeft
gelogeerd, en dan terug komt roept hij: Evaaa!!! En dan geeft ie me een knuffel haha! Hebben jullie ook een lief broertje? of zusje… of irritant? Post het hier…
Xx
Oh, ik wou dat ik ook zo’n broertje had (:
Die van mij is echt een irritant kind.
-
Ik wou dat ik zo’n broertje had (: Ik heb 2 broertjes, die kunnen wel lief zijn hoor. Maar de meeste tijd irriteren ze me gewoon mateloos --’
Ik heb 2 HELE irritante broertjes!
Tegelijkertijd zijn ze ook SCHATTEN, ze verwennen me echt heel erg.
Als ik bijv. op de pc wil en ze lief aankijk, gaan ze er meteen vanaf.
Ik kan ze altijd naar de supermarkt sturen en als ik bang ben slapen we samen xD
ik heb een zusje die maar bijna 2 jaar jonger is. we delen best veel samen maar we hebben ook vaak ruzie enzo, maar nooit heel lang.
achter me zit mijn 17 jarige broer die keihard irritante schietspelletjes zit te doen =.= af en toe zijn ze wel grappig, maar hij speelt al sinds 11 uur vanochtend. Dat gaat toch ooit vervelen? En hij zet het geluid hartstikke hard -.-
Mijn 2 oudste broers zijn meestal wel lief maar soms ook heel vervelend want ze zijn soms gewoon net mijn ouders. Ze willen altijd weten waar ik naar toe ga, hoelaat ik thuis ben en ze controleren me heel erg, maar zoals ik al zei verder zijn ze wel lief en ik krijg ook alles van ze. Verder heb ik nog een broertje die vaak vervelend is en mijn zusje is altijd lief.
Mijn zusje heeft sinds kort een mobiel. En ze is nu voor 3 weken op vakantie met me ouders. En nu smst ze me best vaak wat ergens wel lief is maar ergens ook vervelend xd. ze is 12 jaar
ik heb er heel veel xd
maar soms zijn ze ontzettend lief, kusje geven enzo ( die van 5 he, die van 10, 13, en 11 zijn er te oud voor:P)
Meestal zijn ze superr irritant. Maaar soms kan ik wel leuk kletsen met mn zusje van 13.
en die van 7 maanden is sowieso altijd lief altijd helemaal lachen als ze iemand ziet en armpjes op en neer
als je nu dus aan het tellen bent hoeveel broertjes en zusjes:
1 broertje, 4 zusjes
ik heb 3 broertjes & 4 zusjes.
best druk natuurlijk, ze kunnen ook ontzettend irritant zijn! maar ook heeel lief. <3
als ik ziek ben ofzo, dan komen ze vaak even op mn kamer zitten en gewoon even gezellig doen enzo .
broertje van 13 heb ik laatste tijd wel veel ruzie mee maar das ook echt een rotjoch soms haha
en jongste zusje is 4, soms zo ineens ff een knuffel geven ofzo, echt schattig.
ook al ben ik soms boos op ze, ik wil ze echt niet kwijt!
Ik heb een HEEL irritant broertje <_<
Ik heb een heel lief broertje. Maar hij heeft een vorm van autisme en dat heeft er ook mee te maken. Ik krijg mega veel knuffels van hem en hij is 15 haha.
Mijn oudere 2 broers zijn veel te vaak irritant :’)
Ik heb een zusje. Soms haalt ze echt het bloed onder mijn nagels vandaan en kan ik haar wel afknallen, maar soms is ze echt suuuuperlief. En ze heeft PRECIES mijn humor dus als we geen ruzie hebben is het altijd echt superleuk haha. Haat/liefde zusje :'D
En ik heb een broer, hij is echt geweldig =)
Ik heb 2 broers. Nou ja we hebben wel eens een creatieve discussie *kuch kuch* maar kunnen het over het algemeen goed vinden.
Mijn oudste broer en ik zijn wel echt vrienden.
Drie jaar oudere broer, heel lief maar soms ook bloedirritant. xD
Ik heb één oudere broer, en hij is echt zó lief!
Er zijn wel eens tijden dat ik hem kan killen. Vroeger hadden we ook vaak ruzie maar dat kwam meestal vanuit mijn kant. Mijn broer heeft super veel geduld met mij, ik kan hem soms zo erg irriteren en en lastigvallen :’) Dat interesseert hem echt niet, hij lacht gewoon of valt me opeens aan om mij te pesten. Kan me onze laatste ruzie ook niet meer voorstellen eigenlijk.
Hij brengt me overal naartoe met de auto, ik kan heel goed met hem praten, als ik iets vraag komt hij me meestal helpen en ik krijg vanaf mijn 15e ‘‘zakgeld’’ van mijn broer :’) Sommige vriendinnen zeggen altijd ‘Oh met zo’n broer zou ik echt misbruik van hem maken!’ Dat kan ik me eigen echt niet voorstellen! Wat mij betreft is mijn broer de beste.
Ik heb 2 leuke zussen van 18 en 17
Achja, ze zijn leuk omdat ik ze alleen maar in het weekend zie omdat ze allebei uit huis wonen
Anders zou ik waarschijnlijk wel erg veel ruzie met ze hebben.
Zelf denk ik wel een lief zusje te zijn.
Twee kleine zusjes. Die soms heel lief zijn, en soms irritant. Zo is het bij iedereen denk ik wel.