Lief in het echt, maar online kortaf

Hoi :slightly_smiling_face:

Er is dus een heel leuke jongen bij mij bij de sportclub. Ook al is er heel veel jeugd om mee te praten, hij komt altijd naar mij toe. Ook in een groepsgesprek loopt hij om de groep heen om naast mij te gaan staan en een privégesprek te beginnen. Hij geeft complimentjes en plaagt me voortdurend. Hij kijkt me heel erg vaak aan, gaat heel dicht achter mij staan en staart, ook volgens mijn vader, heel vaak naar mij.
Maar online is hij kortaf. Gesprekken van 10 berichtjes duren minstens drie dagen omdat hij maar twee keer per dag reageert, en wanneer hij reageert is het een kort antwoord en hij stelt zelf geen vragen. Ik weet dat hij het vreselijk druk heeft met zijn huiswerk omdat hij er niet zo goed voorstaat en zelfs nouwelijks tijd heeft voor zijn hobbies, maar ik vind het echt niet leuk dat hij zo kortaf doet online. Vervolgens bij de sportvereniging is hij weer heel lief en doet hij alsof ik de enige persoon ben die er is, terwijl er ook vrienden van hem zijn.
Ik vind hem echt leuk, maar ik heb het gevoel dat ik gewoon een manier ben om de tijd te doden tijdens het sporten en dat hij het gewoon leuk vindt om te zien hoe ik hem nauwelijks aan kan kijken zonder te blozen, omdat hij buiten de keren dat we elkaar zien nauwelijks interesse in mij toont. Maar hij is daarentegen echt geen type om een player te zijn, juist niet. Hij is best wel ongemakkelijk rond meisjes en hij heeft ook nog nooit een vriendin gehad.
Nu kan het natuurlijk gewoon zijn dat hij niet echt van whatsappen of zo houdt, maar ik zit er wel mee dat hij wanneer we elkaar bij de vereniging zien heel veel interesse in mij toont, maar online als ik hem eeb berichtje stuur helemaal niet. Wat advies of een idee waarom hij zo zou kunnen doen komt heel erg van pas :slightly_smiling_face: Groetjes van Arte

Sommige jongens hechten niet zoveel waarde aan appen. Mijn vriend kan ook rustig vier uur niet reageren, of als ik 's avonds iets stuur dat ik dan de volgende dag pas 's avonds antwoord krijg.

Spreek gewoon eens met hem af om iets leuks te gaan doen. Appen moet je niet zoveel waarde aan echten.

We wonen 30 kilometer bij elkaar vandaan en ik ben pas 16, dus ik heb geen auto. Even gezellig afspreken zit er dus waarschijnlijk niet echt in, of ik moet met de trein gaan, maar da’s best ver en duur… Afgelopen week heeft mijn beste vriend wel geprobeerd ons zo ver te krijgen om af te spreken om elkaar te helpen met huiswerk, maar dat is er niet van gekomen omdat ik te verlegen ben om met een voorstel te komen. Toch bedankt voor je advies, misschien probeer ik aankomende week wel om met hem af te spreken, als ik het durf. Nog advies over hoe je met een jongen afspreekt op een manier die het niet meteen een date of iets dergelijks maakt? Want hem uitvragen durf ik écht niet

Idd! ( en vraag dat in t echt) en ben blij dat het niet andersom is, via whapp heel aardig, maar in het echt bot :slightly_smiling_face: