oke, verhaal van een normaal meisje, maar alles veranderrt
mijn beschrijving:
oke, ik ben dus louisse. ik woon in een stad genaamd Opmik en ik ben 13 jaar. mijn ouders zijn gescheiden en ik woon bij mijn ma. hoe dat is? nou dus zwaar klote. het is saai, ik heb bijna elke dag ruzie, onze bovenburen schreeuwen vaak dat we onze bek moeten houden. ik ben blij dat de bovenburen er zijn voordat er ergen dingen gebeuren. ik ga naar mijn vader elke dinsdag en om de week in het weekend. bij mijn pa is het een stuk gezelliger.
de school waar ik naartoe ga heet wantelaar college. de school ligt 20 km verderop, en ik moet elke dag fietsen, omdat mijn ma niet genoeg geld heeft voor een buskaart. ik ga niet in mijn stad naar school omdat mijn moeder het te gevaarlijk vind. nou bij Wantelaar is het anders ook niet zo fijn.
o, mijn hobby’s zijn trouwens mountainbaiken, skateboarden en tekenen. als je dat wilt weten.
23 augustus, 2010
lief dagboek.
het is de eerste schooldag dit jaar, ik zit nu in de 2de. eindelijk geen brugger gepiep meer. de afgelopen vakantie was vreeselijk. ik moest 3 weken met mijn ma naar een of ander dorp in belgië in the middle of nowere. daarna schopten me ouders op kamp, toen 3 weken bij mijn pa.
ik ben extra vroeg op omdat ik de eerste schooldag niet gelijk te laat wil zijn. ik ben goed voorbereid. ik heb gister 3 keer gechekt of al mijn spullen in mijn tas zaten. nu zijn al mijn boeken nog mooi gekaft, eens kijken hoe dat er over 2 maanden uit ziet.
ik wacht bij het kruispunt op de enige jongen uit Opmik die naar dezelfde school gaat als ik. hijs wel oke, maar ik fiets vooral met hem samen omdat het te gevaarlijk is om alleen te fietsen als 13 jarig meisje.
op school zijn al een aantal mensen, dan komt jamie geschreeuw en komt ze op me afrennen om me te omhelzen.
"ook hallo "zeg ik lichtelijk geschockt
jamie glimlacht, ze vertelt tot in de puntjes wat ze allemaal heeft gedaan, tot debel gaat.
eerste les.
frans.
fijn…
op frans concentreert niemand zich, iedereen is veel te druk bezig met elkaar. natuurlijk, maar de frans lerares is niet blij en de 1ste 3 mensen kunnen zich al melden om na te blijven.
als ik weer thuis ben maak ik al mijn huiswerk, schreeuw ik tegen me moeder dat ze haar bek moet houden en ga dan msnen, ik denk dat mensen over een maand nog aan het praten zijn over de zomervakantie.
oke beetje lang stukje voor de 1ste keer maarlaat effe merken als ik verder moet gaan