Lief baby dwerg konijntje

Hoi!
Ik heb paar weken geleden 2 baby konijntjes gekocht. 2 zusjes, dachten we. maar ik ben er achter gekomen dat er 1 een mannetje is…
Dus nu moet het mannetje weer weg.

Is er iemand die een super schattig konijntje wilt?
Hij word niet groot!

Heb je dat na laten kijken bij de dierenarts ook? Wij hadden 2 mannetjes konijnen, maar zochten elkaar wel op om even te rampetampen ghehe. Maar wellicht is Marktplaats een snellere optie voor je.

nee hij heeft echt een piemeltje haha.
staat ook al op marktplaats, advertentie word heeel vaak bekeken maar geen reacties!

awww omg zo cute T_T

is zo’n €120,- bij onze dierenkliniek… heb ik niet even klaar liggen!

Lievig zeg, jammer dat castreren geen optie is. Ik heb zelf al genoeg aan mijn hond maar upje voor je topic en hopelijk vind je snel een goed huis voor hem :slightly_smiling_face:

Tis inderdaad wel echt een droppie!

Ja, ze hebben echt een groot hok, zitten er 2 van die kleine schatjes in haha. zo’n leuk gezicht!

Ja, dat dacht ik ook…

Oooooo wat een schatje!!!
Ik heb al een konijnenvrouwtje, dus dat lijkt me niet zo’n goede optie, haha =P
Hopelijk komt ie snel bij een nieuw leuk baasje terecht!

Upp!

Dat dit lieve diertje snel een leuk nieuw baasje mag hebben! :couple_with_heart_woman_man: :smiling_face_with_three_hearts:

Dankjewel meiden!

Upje! Hij is echt heel cute!

Miss moet je wel overwegen er een konijntje bij te kopen, nog een vrouwtje, omdat konijnen kuddedieren zijn.
Oké, ik zie het al voor me, een kudde konijnen haha Maar het is wel zo, en anders voelt ze zich alleen.

Jaa we hadden ook 2 vrouwtjes gekocht voor samen haha. Maar nu is er 1 een mannetje xd
Ik wil eerst dat dit dropje weg is voordat ik er 1 bij neem. En dan neem ik een ietsje ouder (3 maanden) vrouwtje want dan weet ik zekee dat het een vrouwtje is ;p

Ik heb mijn konijn laten castreren voor 40 euro… Misschien kun je meerdere dierenartsen bellen en de prijzen vergelijken?

Ooh? Waar heb je t laten doen? Nog maar een x goed googlen dan xd