Lieeverdje of stoooutkindje? ;p

Er is een reden dat ze kutkind zegt. Leraren zijn ook gewoon mensen. Vaak hebben ze inderdaad meer geduld maar als een of ander grafkind zo vervelend gaat doen totdat het hun tot hier komt dan kan ze inderdaad nare dingen gaan zeggen. Dus als jij je gewoon zou gedragen dan zou er ook niks aan de hand zijn. Je hoeft geen engel te worden maar je moet mensen niet tot het uiterst drijven.

Datt zou miss wel helpen jaa. ;o.

Nee er is geen reden bij haar.
ik deed niet eens wat. het was een mentor uur.
en toen begon ze eroveer.
maarja.

:bowing_man:

haha geloof je het zelf

uhu.
er was daarvooor wel iets gebeeurd.
maar niet iets ergs ofseu,

Misschien moet je niet zoveel spijbelen bij Nederlands.

dit was de eerste keer spijbelen, en dat was bij wiskunde.
:wink:

Nou dan had ze toch wel een reden :cowboy_hat_face:

wat was er dan gebeurd? dan bepalen wij wel of het erg is of niet, uhum.

misschieen maartoch dan hoeeft ze nog niet te schelden :wink:

ze bedoelt dat je had moeten leren spellen. Dat is een woordspeling, heb je ook geleerd bij Nederlands… Maarja, jij vindt het belangrijker stoer te doen.

Die lerares denkt heus niet zomaar ‘o! Ik ga haar uitschelden voor kutkind!’ … ‘KUTKIND!’

No, daar was dus een reden voor, ookal denk jij van niet. De schoolmensen zeggen toch dat jullie vaker vervelend gedrag vertonen?

Zie je de reden al?

zo dikke shit jonge XD als je spijbelt ben je stoer ! hahahaha.

On topic, ik ben geen lieverd, anders is de schooltijd niet leuk, spijbelen doe ik alleen als ik er goede redenen voor heb (die bestaan echt).

onee dat snapte ik oook niet ;o
tjonge.

Ik let zelfs op als ik teken :slightly_smiling_face: dan onthoud ik het om de een of andere reden veel makkelijker xD

Misschien wel.
dat doet ze wel vaker hoor.
jij kent haar niet :wink:

ja jij bent gewoon belachelijk, that’s it.

en jij bent ?

Haha godver. Ik spijbel voor de eerste keer en ik moest meteen praten met de schoolregeling. En nu moet ik ook nog een nieuwe school zoeken. Dit MOET ik op het internet zetten want dan ben ik rebels.

Sorry maar zo komt het op mij over :’] Maar goed, als een leraar je voor kutkind uitmaakt heb je zeker weten wat stouts gedaan heur.