Lieeverdje of stoooutkindje? ;p

-

bwhahaha het ultieme bruggerandwoord , stoer ben jij zeg en geloof me ik heb ook heel vaak gespeibelt en genoeg geschorst geweest dus ga me niet beschuldigen dat ik van niks weet want I’v seen it all and done it all maar ik schep er niet over , kindje

Sorry dat ik het zo zeg,
dat is echt zo’n brugger typje
beetje brutaal proberen te zijn enzo. dom gedoe.

Ik ben geen stoukindje, soms als ik een beetje druk ben kan ik wel eens de gang op maar dan doe ik niet brutaal of dat dan ook.
Meestal komt het ook omdat ik me niet goed kan concentreren (concentratieprobleem) en dan als we stil moeten zijn lukt me dat niet, dat kan soms problemen opleveren.

zoek een leven en ga die ‘‘stoere’’ verhaaltjes even ergens vertellen.
ik hoef ze niet te horen/lezen

dat wist ik oook wel ;p xd

dan lees je ze nieet. :wink:

Hoe kan je nou weten of iets een stoer verhaal is zonder het te lezen…

Ik denk dat niemand hier behoefte heeft aan jouw ‘stoere gedrag verhaaltjes’

hahaha, ik vind je lachwekkend.
Even een vraag.
Als je straks dertig bent, en als je dus wat meer van het leven snapt en volwassen bent en misschien wel met een man en kind zit (of in een kartonnen doos op straat slaapt), hoe kijk je dan op jezelf terug?
Denk je dan: ‘ja, dat heb ik echt goed gedaan toen! Ik was de stoerste girl van de school en nu voel ik me daar goed over!’?

Ik ben dus een lieverdje. Ik kan op school wel vervelend zijn, maar dat is ook alles.

Me too, and agree.

lieverdje.

Nee dat zeg ik nieet,
als je leest wat ik daarnet typte.
dat had je gelezen dat er stond.
wij hebben een hele drukke klas en sommige leraren schelden
dus is het soms moeilijk je intehouden, ;o

xkuuuusz

Ja dus? Meisje, ik hoop voor je dat je verstand snel gaat werken en je inziet dat waar je mee bezig bent alleen maar nadelig is voor jezelf.

dan moet je de eer aan jezelf houden en er niet in meegaan. en al zeker niet tegen een docente zeggen dat ze een mislukt mens is, dat ben jij later als je zo doorgaat.

Och, ik heb in de eerste ook ruzie gemaakt met leraren omdat ze weleens scholden, maar ik was gewoon nog niet volwassen genoeg om te begrijpen dat dat geen enkel nut heeft.
En je vertelt je verhaal alsof je jezelf heel stoer vindt. Grow up.

ik vind dat je wel een beetje te ver gaat.
oke ik ben geen lieverdje altijd,
bij 1 leraar kan ik me echt niet inhouden, zelfs als je een blok tegen zijn hoofd gooit zegt hij alleen maar: nee even ophouden nu.
maar ik heb ook een hekel aan die vent.
maar verder doe ik wel gewoon aardig enzo, niet dat ik het braafste meisje ben, maar spijbelen doe ik niet.

duus,
ik mag dat niet zeggen tegen die lerares.
maar die lerares mag wel kutkind zeggen tegen mij ?

ooh, dat is echt een kinderachtige reactie. het is precies van; als jij mij slaat sla ik toch wel zeker terug?! Je moet dus de eer aan jezelf houden en er niet in mee gaan.

Nou ik vind je echt DOM als je terug gaat schelden als je weet dat het veeel effectiever is om naar de cordinator te gaan :confused:

en netzo als dat je hele klas druk is dan ben je geen stoutkindjeeee maar een dikke MEELOPER.

Ja. Inderdaad. Als ze dat doet moet je naar de leiding gaan en haar negeren, want dat kan ze altijd tegen je gebruiken.