Liedjes voor zangles

Hai! Ik ben afgelopen woensdag voor het eerst naar zangles gegaan, ging heel goed, maar nu moet ik een paar liedjes op cd zetten die ik vocaal mooi vind en waar ik mee kan oefen met zingen. Alleen ik weet helemaal geen liedjes. Hebben jullie misschien suggesties, of liedjes die jullie zelf altijd zingen?

Kijk op top 40 daar staan de meeste mooie nummers in op www.songteksten.nl dan kan je meteen songtekst uit printen!

ik zing altijd op liedjes
van whitney houston
celine dion
leona lewis
christina aguilera
jordin sparx
moet je maar op youtube kijken
dan kun je kijken welke je van hun leuk vindt :grinning:

Ga naar youtube, vul in bij ‘zoeken’: “me singing” en kijk dan welke liedjes er gezongen worden. Meestal zijn de redelijk gemakkelijk te zingen liedjes (voor een prof dan wel), dusja je kiest ze maar uit =)

Pocahontas - Colors of the Wind

bedankt voor de reacties! meer reacties zijn altijd welkom :grinning: !

toevallig had ik deze woensdag ook voor het eerst zangles haha!
ik moest dat nog niet doen, ik moest ‘killing me softly’ van lauryn hill zingen, zodat ze wist hoe ik klonk, en we gingen een liedje oefenen, een KUTLIED, maarja, dat maakt niet uit:]

nou het ligt er natuurlijk aan wat je muzieksmaak is,
ik zelf zou iets doen van Beyoncé of Solange [omdat mn stem goed bij hun liedjes klinkt]
nog veel plezier;D

rehab - Amy Whinehouse
The Weakness in me - Keisha White ← die is echt mooi!
Proud Mary
Loving Whiskey

ja echt hea! ik moest een liedje van de musical Cats zingen, memory. pff ook al zoon kutlied!

Liedjes van:

• Shania Twain
  • Alanis Morissette
  • Nelly Furtado (I’m like a bird)

mm die vind ik wel fijn om op te zingen

Oja! I’m like a bird vind ik wel een goede! dankje!

alsje :slightly_smiling_face:

uppppp

Colbie Caillat?

geen idee upje voor jou

naja bedankt iig voor alle reacties! ik heb nu iig wat liedjes !

Almost lover van a fine Frenzy :]
Only hope van Mandy Moore, maar daar zit een hele hoge uithaal in, dus je moet wel een hoge stem hebben daarvoor ;p.
Never alone van Jim Brickman (hij is de componist, het is gezongen door een vrouw).
You raise me up - Celtic Woman, die is heel hoog, anders hetzelfde nummer van Westlife.
The little mermaid - Part of your world (of in 't nederlands)

Ik zal nog verder kijken, als je het nodig hebt.

Fairytale, van Sara Bareilles :slightly_smiling_face:

Ik doe nu right as rain van adele, die is leuk& ook niet heel makkelijk :stuck_out_tongue:
two sisters is btw ook leuk!

Ik ben ook nog niet zo lang bezig met zangles, wat k tot nu toe heb gedaan :

Jason mraz - I’m yours
Colbie caillat - Bubbly
Krezip - all my life

En ik ga nu beginnen met: best for last - adele