Liedjes voor feest!

Hoi!

Ik geef a.s. zaterdag een feestje (vlak voor het uitgaan) en ik zoek goede muziek:)

Als je dus een goed liedje weet, post het alsjeblieft!

xxx

zoekfunctie aub

http://forum.girlscene.nl…mmers/list_messages/82754
misschien zie je daar wat?

De andere topics zijn oud… Staan niet meer zulke up-to-date liedjes in, daar had ik al gekeken;)

@ Grazia: dat is van 2007 haha maak niet uit hoor
@ xobsessed: doe is ff niet zo lullig sommige mensen kunnen er gwn ff niet echt uitkomen en dan hopen ze dat ze hier hulp kunnen krijgen maar neehoor iedereen doet weer zo bitchieee

je kunt een goede dj regelen ofzow… die heeft altijd wel goede muziek bij de hand… maar als je daar geen geld voor heb of niet wilt of bla die bla die bla

1. Grenade Bruno Mars
  2. Just a dream nelly
  3. What if Jason Derulo
  4. G6 :face_with_raised_eyebrow:? weet niet van wie die is :blush:

eeeuuummm ik heb nu niet echt van die club liedjes gegeven btw je kunt ook op hyves kijken wat voor muziek mensen op hun hyves hebben staan ofzoww zo heb ik ook leuke liedjes gevonden

khoop dat ik je heb kunnen helpen maar ik denk van niet want dit is niet echt een helpend bericht.

een dirtyhousstyle mixtape ofzo? :grinning:

Heb je Itunes? Kijk dan in de amerikaanse store en dan daar rechts bij top charts, daar staan er genoeg die up to date zijn :slightly_smiling_face:

tmf kijken of op hun site de top 40 op radio 538 de top 40 en de top 40 van alle radio zenders zitten vast wel wat leuke nummers tussen voor het feest

Ja hij kan wel uit 2007 zijn maar als je naar de laatste pagina’s gaat staan er wel gewoon berichten uit 8 december 2010

dance muziek moet je zoeken.