liedjes van Limewire naar iTunes ?

Hey,

Weet iemand hoe je de liedjes die je download met Limewire meteen in iTunes laat zetten ?

x

Je download dus het liedje (je weet wel hoe dat moet toch xd ?)
onder dat witte kader waar je liedjes dus ‘staan’ te downloaden, staan er allemaal tekentjes
klik op het 5de (open map met bestand)
en dan komt normaal gezien je liedjesmap. Dan kopieer je het liedje dat je wil naar iTunes.
en klaar

hoop dat je het wat snapt xd

Jaa dat wist ik wel =)

Maar ik bedoel eigenlijk of het mogelijk is dat als je liedjes download ze meteen in iTunes komen

Dat gebeurt by my automatisch :S
Kun je dat niet aangeven bij voorkeuren ofzo?

Gewoon er heen slepen

Dat vraag ik me dus ook af :’)

Jaa ik vraag het me ook al heel lang af maar ik kan het nergens vinden bij instellingen of iets wat daar op lijkt

Je kan aangeven waar je je liedjes wil laten opslaan bij “hulpmiddelen” en dan “opties”, en ik denk dat je dan daar de link naar je itunes moet invoeren en dat ie ze er dan automatisch inzet. Ik weet niet of het werkt, heb het zelf nog niet geprobeerd.

Bij mij gebeurt het ook automatisch?

Ik zet even LimeWire aan, kijken of je het in de instellingen kan veranderen ofzo…

Okee, bij Preferences/Voorkeuren krijg je als het goed is een lijstje met voorkeuren, daaruit moet je ‘iTunes’ kiezen, en daar kan je een optie aanklikken die zegt: ‘enable iTunes importing’ of iets vergelijkbaars in het Nederlands. Ik ga ervanuit dat dat het is.

Hoop dat dit je helpt!

Hele stomme vraag maar waar staat dat Voorkeuren/Preferences 0=)

Ik heb een andere computer dan heel veel meisjes op het forum, waarschijnlijk (die-hard Mac-fan), maar bij mij staat het links bovenin in mijn balk, onder ‘Limewire’.

opslaan in een map en dan die map importeren naar itunes.

dat opslaan in een map doe je bij verkennen ofzo, dan alles kopiëren naar die map

Mww ik sleep ze er gewoon heen

Okey nu voel ik me dus echt heel dom; kan het echt niet vinden . xD

Kan je een screenshot uploaden van je Limewire?

Hoop dat ik t goed heb gedaan =p;

http://i36.tinypic.com/1zyzbdk.jpg

oke ga naar bibliotheek, druk op verkennen ofzoiets… iig het 3de buttonding van die middelste balk, kopier de hele zooi, zet het in een andere map… en importeer die map naar itunes:P (bestand, map importeren)

en weet iemand misschien hoe je dit kan doen vanaf bearshare? omdat limwire nu dood is