Liedjes op m'n ipod touch.

Ik heb nu al eventjes 'n ipod touch (:
Maar hoe moet je aparte liedjes erop zetten?
Als ik hem aansluit op m’n computer en itunes krijg enzo. Kan ik alleen maar kiezen uit genres en artiesten. Maar als ik dan 'n artiest aanklik dan krijg ik ál die nummers daarvan, terwijl ik niet alle nummers van die artiest wil. Hoe kan ik dit veranderen of hoe kan ik nummers verwijderen? Of kan dat helemaal niet?

up

downloaden met limewire en dan die map synchroniseren, google dat maar even :slightly_smiling_face:

Het gewenste liedje slepen naar je iTunes en de liedjes die je niet wilt selecteren en verwijderen, maar als je meerdere liedjes op je iTunes wilt zetten moet je ctrl + c inhouden en dan klikken op alle liedjes die je wilt en dan slepen naar je iTunes
(ik weet niet of mn uitleg nou o zo duidelijk is, maar ik hoop dat je er wat aan hebt xd)

uh gewoon… iTunes instaleren… en als je dan van limewire download, dan gaan de liedjes bij mij vanzelf naar iTunes…

ik ga je proberen te helpen, maar snap je uitleg niet super. Ik heb zelf ook een iPod touch(type dit bericht er ook vanaf) Allereerst, wordt je iPod geshingroniseerd <excuses voor de spelling) met itunes. deze zet zoals je zelf hebt ingesteld de muziek +afspeellijsten over(evt ook foto’s en videos)

hoe kom je nu bij 1 liedje? nou simpel, door de zoek functie van de iPod touch in het"home screen" dit is de eerste zwarte pagina waar geen apps staan.
Je kan ook een apparte playlist maken waar je de liedjes inzet die je nu het vaakst luisterd. Maar voor 1 speciaal liedje raad ik dus de zoekfunctie in het homescreen aan!

hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd! voor meer vrag over pc, iPod etc. schroom niet en stel ze aan mij en de rest!