Liedjes op ipod zetten?

Hii ik kan geen muziek op majn ipod zetten want dan zegt irunes “syngroniseren” en dan eve later dat hij klaar is maa r dan staan er nog niets op de ipod? En il heb wel gewoon de goede muziek map Aa geklikt… Weer iemab hoe her wel moet, haha xx

last van je toetsenbord? :grinning_face_with_smiling_eyes:

gewoon muziek naar je ipod toe slepen, en automatisch synchroniseren niet aanvinken ofzo

Het kan zijn dat je de mappen moet selecteren die je wilt, op dat iconetje van je ipod gaan staan, krijg je als t goed is rechts een soort tabblad menu en daar kun je muziek aan klikken en selecteren :wink:

Haha ik moet nog oefenen met het typen met ipod:p x

Up

gewoon via itunes.

up

Ik ga altijd naar bestand (bij iTunes), bestand aan bibliotheek toevoegen en daar staat dan een lijst met de nummers die ik heb gedownload. En dan klik er eentje aan en die staat dan in iTunes. En dan kun je m naar je iPod slepen.

?kan het ook zonder itunes

ik heb jou manier gedaan maar volgens itunes staan ze er wel op maar op de ipod zijn ze er niet…

ipod zonder itunes kan nietttt

ik deed wel MET itunes maar dat lukt ook niet!

Zonder Itunes kan wel! maar dan moet je winamp hebben… en weet niet precies hoe t werkt, maar moet kunnen(m’n vriend doet t ook met winamp en dat wil ik ook kunnen(kut itunes))

Haha ja want heb ik kei veel geld betaald voor zon ding doet de
Muziek het niet.

Uup

heb je de muziek ook al aangevinkt?
staat volgens mij onder ‘mijn bibliotheek’ o.i.d.
ik weet het niet meer precies want ik hem mijn ipod verkocht maar je moest het ook nog ergens aanvinken…

je moet gewoon muziek slepen naar je itunes muziekbibliotheek.

Nou als je je ipod aan de comp hebt hangen op dat moment zie je in die linker kant in die kolom ipod van… Klik daar rechts op en dan synchroniseren. en je moet inderdaad al je liedjes aangevinkt hebben.

Haha volgens mij is er dan iets niet mis want bij mij komt het niet op de ipod.

^ nee in itunes moet je kijken :wink: