Liedje

Hallo meiden,

Zoals jullie al konden lezen in mijn vorig forums heb ik ruzie met iemand die ik leuk. Ik wil het op een muzikale manier oplossen , denken jullie dat hij dat zou waarderen want ik ben bang dat het een anders zo’n moment gaat worden dat voor ons allebei ongemakkelijk is. Zal ik het doen?

Bedankt

ik weet niet hoe de situatie is, maar je zou jezelf ook kunnen filmen en dat naar hem/haar toe sturen? zo hoeft niet heel internet te zien wat jij hebt gedaan, en je kan ongemakkelijke momenten voorkomen. als hij/zij het waardeert, is hij/zij degene die de volgende stap moet zeggen door sorry te zeggen.
Good luucckkk
X

Dank je , maar ik ben bang dat als ik het opstuur en er nog iets ergs gebeurd dat hij het dan naar de hele school verstuurd

Dank je , maar ik ben bang dat als ik het opstuur en er nog iets ergs gebeurd dat hij het dan naar de hele school verstuurd

._. Zou je het met zo’n iemand willen goedmaken? Als je denkt dat hij tot zoiets in staat is?

-

muzikale manier, dat klinkt zo alsof je met een boombox boven je hoofd in ‘s nachts onder zijn raam gaat staan :’)

ik had ruzie met mn (ex)vriendje … stuurde All Back van Chris Brown naar hem toe.
veranderde de hele situatie weer

Sorry, maar je opent heel veel topics over dezelfde jongen. Hij gaat door een moeilijke tijd, eis toch niet alle aandacht voor jezelf op.

If a song could get me you - Marit Larsen

Misschien is dat wat? :slightly_smiling_face:

Dus gewoon doen! :’)

Double, just do it!