liedje zingen voor hem

weten jullie romantische liedjes?
  • kunnen jullie helpen?
  • welke liedjes zijn leuk?

0 stemmers

heee mensen, ik heb 2 vragen…
1 ik vier dit jaar oud en nieuw bij mijn vriend en hij wilt graag dat ik dan een liedje voor hem ga zingen maar weet echt niet welke…zelf dacht ik van omdat het oud en nieuw is en wil ook een romantisch liedje dacht ik aan all of the stars van ed sheeran maar die is voor mij te laag… helaas :frowning_face: weten jullie er een? en vraag 2. hij rapt zelf erg veel en ik zing graag maar we wilden dus binnekort ook een liedje samen doen ik zei tegen hem love the way you lie maar zoals jullie weten eminem rapt super snel dat hudt hij zelf niet bij en see you again heb ik echt te vaak gehoord vind die niet meer leuk wil graag een liedje waar hij kan rappen en ik kan zingen maar liefst niet laag weten jullie een aantal liedjes alsjebliefttt help <3

Hmmm …
Crazy in Love - Beyoncé
Sean paul ft. Beyoncé - Baby boy hahaha.
Of Fireworks - Katy Perry

Haha dit kwam random in me op. Geen idee of je er iets aan hebt. lmao

hee ja bedankt heb er misschien wel iets aan

je kan het liedje van Ed Sheeran toch ook gewoon in je eigen hoogte zingen?

Ik weet wel een liedje, maar het is geen engels liedje, het is een nederlands liedje. Het is misschien van een stel kinderachtige meiden (ieder zijn mening, ik vind hun liedjes nog steeds leuk). Het is het liedje: Zonder Liefde. Het is van K3. Het gaat ongeveer zo: ‘Kan de zon de maan vertrouwen, kan het vuur dansen met ijs. Kan het wit van zwart gaan houden, of geeft dat alleen maar grijs. Kunnen wij die zo verschillen in ons leven samen zijn.’. En dan nog verder. Als je zegt ‘Het is kinderachtig’, mijn ouders hadden dit lied op hun bruilofd. Als je het lied niks vind kun je ook nog altijd zelf een lied bedenken.