Liedje voor school (zelf gezongen)

Ik heb dus voor school zelf een liedje gemaakt, een mix van verschillende liedjes die taylor swift ooit gezongen heeft.

En ik vroeg me dus af of dit zo kan, ik ben bang dat ik mezelf verkeerd beoordeel ofzo, ik kan niet echt goed zingen, dat weet ik, maar ik wil wel zeker weten dat ik niet compleet voor lul sta als ik dit inlever ^^

Dit is trouwens nog niet die ‘officiele’ versie, maar als jullie zeggen, dit moet je echt niet doen, dan hoef ik het ook niet verder te bewerken naar een filmpje/opnieuw op te nemen.

Link verwijderd (:

Ik vind het zeker wel wat hebben. Wat ik wel als tip wil meegeven is op je ademhaling te letten, het is jammer dat je je soms echt ‘hoort’ ademen.

wauw je kan echt moi zingen doe mee met x-factor de voice of holland ofzow en ja let op je ademhaling maar het valt mee hoor

Okee, dankje! Als ik het nog een keer ga opnemen dan zal ik daar zeker goed op letten (:

kan je een instrument bespelen? want dan is t mss wel leuk om jezelf te begeleiden

ik vind t wel leuk:)

Nee, niet echt, ik ben mezelf wel aan het aanleren piano te spelen, maar ik ben niet zo ver dat ik zeg, ik kan daar nu ook echt iets mee.

Ik weet ook niet zo goed wat ik dan als achtergrond moet doen, of dat ik het gewoon zo laat, a capella zegmaar, zonder begeleiding of achtergrondmuziek. (:

ik vind het mooi gezongen !

Ja inderdaag je ademhaling en let erop dat je bij a e o u je mond zover open doet dat er twee vingers tussen passen en op je articulatie dat je de woorden duidelijk uitspreekt en het niet een beetje weg mormelt, want je probeert een verhaal te vertellen en door bepaalde woorden meer klank/volume te geven breng je je verhaal met meer emotie vover als je begrijpt wat ik bedoel haha.
Als je daar wat op let komt het wel goed hoor ! Ik denk dat je wel talent hebt :grinning:

Mooi gezongen ja, maar let idd even op dat je woorden goed uitspreekt, ik vind dat je een mooie stem hebt!

Je kan echt mooi zingen. Maar inderdaad let op de ademhaling en de articulatie,en dan sta je heus niet voor lul op school

Okee, bedankt voor de tip. :grinning: Ik vind het idd moeilijk om woorden echt goed uit te spreken, ik ga die tip van @leowietje wel eens uitproberen, misschien helpt het ^^

ik vind het wel echt mooi, succes ermee (:

Dankjulliewel allemaal, voor de tips (: Ik ga er proberen iets van te maken ^^

mooi kappot mooi zlefs

Ik vind het heel mooi!

http://www.youtube.com/watch?v=Wm_eZFwxsm8

Heb je het niet toevallig hiervan ?:stuck_out_tongue:

Haha neehoor, ik had het expres nog even opgezocht voordat ik het ging doen, heb andere liedjes gebruikt en al helemaal niet in dezelfde volgorde ^^

Oh, shit, de twee eerste liedjes zijn inderdaad wel hetzelfde -__-.
Nouja, goed, dit is toch niet de definitieve versie, misschien verander ik dat nog even, staat niet zo leuk, al is de overgang van het ene op het andere liedje wel op een ander moment. Dankje dat je het even zegt (: