Liedje voor overleden vriendin

Hallo allemaal,

Ik heb even een nieuw account aangemaakt i.v.m. privacy. Een van mijn vrienden is recentelijk overleden, ondanks dat ik haar nog niet heel lang kende, waren we al wel hele goede vrienden. Nu ben ik opzoek naar een mooi, rustig liedje over verlies of dood ofzo. Ik heb al wat rond gezocht, maar ik heb tot nog toe niet echt iets geschiktst gevonden. Misschien hebben jullie wat suggesties?

Wat vreselijk voor je zeg… Gecondoleerd!
Misschien is when you’re gone van Avril Lavigne? Of ave maria van Beyoncé.

Ik vind Seasons Of Love een heel mooi nummer, het is wel uit een musical maar de tekst is erg mooi. En gecondoleerd! Heel veel sterkte.

Domino van Clouseau vind ik heel mooi! En gecondoleerd!

Gecondoleerd! En verder misschien If I Die Young van the Band Perry.

Gecondoleerd :sob::muscle: Misschien Taylor Swift Safe and Sound?

Van mn opa’s crematie: If The Lights Go Out van Katie Melua geloof ik?
Van mn oma’s crematie: Bird Gehrl (ook wel eens anders gespeld maar zo zou je het moeten vinden op youtube) van Anthony & The Johnsons ofzo
Allebei prachtig, het tweede nummer wel ietsjes alternatiever dan de eerste.
Gecondoleerd.

Wat verschrikkelijk zeg, gecondoleerd!
Verder heb ik geen idee wat voor nummer je kan gebruiken, maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen.

Gecondoleerd. Het leven is zo oneerlijk.

http://www.youtube.com/watch?v=ZGwDYBWEDSc
Fields of Gold van Eva Cassidy
Een heel mooi, gevoelig nummer.

Ik vind verdronken vlinder van boudewijn de groot altijd heel mooi. Dat past ook nog bij dat ze te vroeg is overleden.
Veel succes en sterkte aankomende tijd!

Gecondoleerd! Ik vind Angel By My Side of Heaven van Do twee hele mooi liedjes.

Gecondoleerd! Ik vind Rob de Nijs - Vanaf Vandaag echt prachtig. Ik krijg al bijna tranen in mijn ogen als ik aan de tekst denk

Gecondoleerd, een mooi liedje vind ik A Song For You - Ruben Hein

Gecondoleerd ! Misschien because of you, ik weet niet van wie.

Allereerst veel sterkte met dit verlies! Zeker ook in deze tijd waarbij de nadruk nog eens extra ligt op samen zijn.
Misschien wat standaard, maar “fix you” van Coldplay kan mij echt blijven raken.
Als me meer liedjes invallen, post ik ze.

Neem je tijd, liefs

Veel sterkte en up voor een gepast liedje.

Verschrikkelijk, heel veel sterkte!

Ik vind Beam me up van Pink echt een heel mooi liedje.