liedje voor een crush ♥

hee, in mijn klas zit een superknappe en lieve jongen, waar ik superverliefd op ben :heart:
over 2 weken gaan we met de hele klas op brugklaskamp.
op dat kamp is er ook een bonte avond, waar ik ook aan mee doe. want ik wil een liedje zingen.
in dat lied wil ik gaan laten zien dat ik verliefd op hem ben,
maar het probleem is : ik weet niet welk lied !
weten jullie een liedje dat gaat over een meisje ( ik ) die verliefd is op een jongen, maar het niet durft te vertellen. Het liefst een engelstalig nummer, en er mogen ook adlips in zitten.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen !

x sophie

Ik blond (donkerblond?) haar en heb roze dipdye met directions verf (Rubine, lijkt donkerroze/paarsig overal maar werd bij mij gewoon zuurstokroze haha). Blauwig lijkt me ook heel mooi, heel veel kan bij blond hoor!

Binnenkort ga ik ook me haar dip dyen :slightly_smiling_face:
Ik heb blond haar en doe roze erin.

Mij lijkt het ook eens tof op me haar te dipdyen, maar met de vrolijke kleurtjes is het snel moeilijk om het met je kleding te combineren vind ik altijd! :thinking:

Je moet de kleur kiezen die je zelf mooi vind en voor ervaring met felle kleuren (die vaak worden gebruikt voor dip dyes) verwijs ik je door naar het aparte haarkleuren topic

pastel kleurtjes!

Neem niet permanente kleuren dan kan je wisselen, dan begin je bijvoorbeeld veilig met bruin, en dan neem je daarna roze en blauwgroen… Hoef je ook niet te kiezen!

super erg bedankt voor al die tips! weet iemand waar ik die krijtjes kan kopen dan?