Liedje uit The Ultimate Dance Battle

Ik keek gisteravond naar The Ultimate Dance Battle, en de 5 choreografen moesten ieder een choreografie maken. Ook Isabel maakte dus een choreografie. En ik wilde graag weten hoe dat liedje heet, ik kan het namelijk niet vinden…
http://www.rtl.nl/xl/#/u/50220be2-c6cb-369e-8f51-0802e4ede122/ (dit is de herhaling) en dan bij 44.30. Weet iemand hoe dit liedje heet?

En weet je misschien ook nog andere rustige mooie (soortgelijke) nummer?

Agnes Obel- River side

oh dankjewel! dat vond ik ook al zo’n fijn nummer (:

is inderdaad ene mooi nummer!

Ja, ik vond 'm zelf dus ook heel erg leuk, haha (:

ik vind Isabelle ook leuk hoe ze met haar crew omgaat in the ultimate dance battle, echt als zo’n mama! haha zo lief!

Aah, dank je wel! =). Ik zat op youtube te zoeken naar down by the riverside, maar kon hem niet vinden >.<.

Ja, inderdaad! Ook dat van, we gaan ons nu voorbereiden op het idee dat we een danser los moeten laten, en we verwelkomen een nieuwe danser… Zo lief! Maar, ze heeft heel vaak van die mooie rustige nummer =)

Ooh, ik zoek ook juist een liedje uit de ultimate dance battle… ; )
nl. het liedje van de auditie van Jomecia
x

ah jammer dat die audities niet terug te bekijken zijn op youtube… dan moet je zeker heel de aflevering terug kijken?

Nee hoor. Je kunt bij ‘fragmenten’ kijken. =)

oh thanks voor de tip :grinning:
dat liedje waarop diego danste vond ik trouwens ook echt moooi!

weten jullie toevallig het liedje dat op de achtergrond werd afgespeeld aan het einde? Ongeveer bij 65 minuten . Ik ken het liedje wel alleen ik heb geen idee hoe het heet! Frustrerend!

^ Memories?