Liedje nog nooit gehoord, komt toch bekend voor

Ik ben zo confused!
Ik heb net voor de eerste keer dit liedje gehoord
http://www.youtube.com/watch?v=xr3qfy78iG4
En die eerste tekst kwam me zo bekend voor:
I’ve been beaten down,
I’ve been kicked around,
But she takes it all for me.
And I lost my faith,
In my darkest days,
But she makes me want to believe.

En ik heb geen idee van waar, het refrein ken ik echt echt echt niet, nog nooit eerder gehoord. Misschien heeft een band dit gecoverd ofzo? want de titel heb ik ook nog nooit gehoord maar toch ken ik de tekst :stuck_out_tongue: Weet iemand dit? want het afgelopen half uur zit ik hier al verstomd naar dat liedje te luisteren en ik probeer maar te herinneren vanwaar ik het ken, maar ik kom er echt niet op…

nee sorry ik weet het niet, ik hoor dit liedje (+ de tekst) pas voor het eerst

Waaat, dit is echt vreemd haha

Ik weet wel dat liedjes bekend voor kunnen komen, omdat:
Er zijn bedrijven die melodieën verkopen aan winkels. Zij draaien dat dan en dan kunnen muzikanten dat weer kopen, zodat de melodie/het liedje bekend voorkomt. Of zoiets. Er was iets dat ze een melodie maken, die ergens draaien, voordat het een liedje is. Daardoor kunnen liedjes dus bekend voorkomen of ze blijven beter hangen.

(De vriend van mijn tante werkt bij zo’n bedrijf, maar ik weet het niet zeker, ik heb me er niet in verdiept.)

Parachuteeee :heart: Echt een mooi nummer vind ik dat (:

Ja, echt mooi! :grinning:

heb ik ook heel vaak.
Komt indd door dat wat ensoleille zegt!

Ik had dat de eerste keer bij het horen van dit nummer ook! Is al wel 2 jaar geleden of iets, maar ik herinner me het nog heel goed!

Inmiddels herken ik het alleen nog maar door dit liedje zelf, ik hou van Parachute. Hoewel ik dit eigenlijk een van hun minste nummers vind :stuck_out_tongue:

ik luisterde m net en wow, ik herken het ook ja…
Ik probeer het te achterhalen, maar de rest komt me dan weer totaal niet bekend voor

Ik was mn kast aan het opruimen… Opeens weet ik wie het heeft gezongen! :grinning:
Conor Maynard, hij maakt filmpjes op youtube, nu moet ik alleen nog het juiste filmpje vinden.

http://www.youtube.com/watch?v=jIIa44jMww0 Found it haha
vanaf 1.37 ongeveer

leeeuk!!

ik ging hem even soundhounten, kwam ik inderdaad uit op: she is love, van parachute

wauw, ben onder de indruk!

Ja, echt mooi! Misschien zelfs beter dan het origineel :grinning:

jaaa, daar ken ik het van! haha, wat een opgelucht gevoel:P

Woooow, toevallig. Ik had net dat liedje opgezet en ik zong mee met het liedje en toen las ik de begin post. :’)