Lied zingen jubileum moeder

Hallo meiden,

Ik kon geen sticky vinden met dit onderwerp, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.
Ik heb een vraagje, mijn moeder werkt namelijk binnenkort 25 jaar op haar basisschool. Er komt dan een groot feest, receptie ed. Mijn zusjes en ik denken eraan om samen een liedje te gaan zingen voor haar. We zijn alledrie redelijk muzikaal maar het moet wel een redelijk makkelijk te zingen lied zijn, met een simpele gitaarbegeleiding met akkoorden.
Mijn moeder is altijd erg druk op haar school, begeleidt kinderen extra die dat nodig hebben. Wij hebben alleen het probleem dat we geen enkel lied weten wat we voor haar kunnen zingen.
Engels of Nederlands maakt niet uit (ze houdt zelf wel van Blof en Acda en de Munnik).

Ik heb echt geeeeeeeeeeen idee, dus misschien heeft iemand hier een goed idee!

with you - matt simons
mooi liedje <3

Weet je echt niet wat haar lievelingsliedje(s) is/zijn? Misschien iets van Ben Howard/Tom Odell/Ed Sheeran? :slightly_smiling_face:

Ben Howard - the fear
of
Rihanna - diamonds

Ik vind Engels zonder vleugels van Glennis Grace heeeel mooi en dat wordt gezongen voor haar moeder, dus is best toepasselijk.

Ja, we willen ook graag een liedje wat bij de situatie past!
Ik heb hier zeker wat aan, bedankt voor de tips!
Ik zal wel laten weten wat het uiteindelijk is geworden!

Ik kom nooit verder dan een abc’tje met jubileums hahaha. Misschien Perfect for me van Ron Pope, is een rustig liedje.