lidmaadschapkaartje Melkweg a'dam

Hee, ik kwam hier vandaag pas achter (lekker laat i know), maar ik hoop dat een van jullie me kan helpen:

Ik ga a.s. woensdag (27 april) naar een concert van The Wombats in de Melkweg (A’dam). Dat concert was eerst op 22 februari, maar dat was toen verschoven naar deze datum.
Nu had ik voor de datum van 22 februari een lidmaatschap gekocht voor de Melkweg, maar zo’n lidmaatschap is maar een maand geldig. Ik had al zo’n automatische mail gekregen dat het concertkaartje zelf wel gewoon geldig is voor 27 april, maar ik vroeg me dus af of het lidmaatschap-kaartje ook geldig is voor 27 april? Of is het lidmaatschap nu niet meer geldig en moet ik een nieuwe kopen? Zou wel kut zijn aangezien ik er dus vanuit gegaan was dat het concert niet verschoven zou worden…

Ik hoop dat een van jullie het weet anders bel ik morgen sowieso ff naar De Melkweg. Thnx alvast (:

Lidmaatschap is een paar euro ofzo?
Neem m gewoon mee en vraag het als je bij de melkweg aankomt, of bel idd even.

(Offeehhh, geef de kaartjes aan mij? :3)

Het punt van die lidmaatschapkaarten is juist wel dat iedereen die binnen is een geldig lid is. Dus dat iedereen dat ook kan aantonen mochten ze controle krijgen. Als je dan gewoon met een oud lidmaatschap binnen zou komen, zou ik het heel vreemd vinden & dat hele lidmaatschapsysteem niet meer snappen :’)

Zou wel een naaistreek zijn als die dan niet meer geldig zijn, misschien dat je je oude dan wel gewoon kan inruilen voor een geldige…

De melkweg mailen?
Lidmaatschap is sowieso maar 3.50 ofzo

hahaha nee sorry de kaartjes hou ik :stuck_out_tongue:

maar bedankt! ik probeer vandaag idd te bellen, en anders neem ik ze voor de zekerheid mee. ik neem ook sowieso wel geld mee (: