Ik studeer nu een jaar in Utrecht, en ik wil er volgend jaar toch wel graag iets extra’s bij. Ik denk dat alle meiden die lid zijn hier wel advies kunnen geven, omdat het er binnen elke vereniging vergelijkbaar aan toe gaat.
Eigenlijk wou ik vorig jaar al lid worden van Veritas, maar ik heb het toen niet gedaan omdat ik toch teveel opzag tegen de ontgroening. Achteraf had ik vorig jaar beter wel lid kunnen worden, want dit jaar is er nogal wat gebeurd.
Ik heb afgelopen jaar met 3 jongens van Veritas gezoend.
Met eentje heb ik een half jaar gescharreld, en ik heb dus ook geregeld met hem geslapen en seks gehad. Ik ben vaak na het stappen dronken bij hem aan de deur gekomen, zodat ik niet alleen hoefde te slapen. Omdat we wel meer dan alleen friends with benefits waren, heb ik hem best wel veel vertrouwelijke dingen verteld. Nu ben ik heel erg bang dat hij daarmee naar de introductiecommissie stapt, en dingen gaat vertellen over mij.
Met een andere jongen heb ik in een dronken bui gezoend. Maar later ging het gerucht dat ik seks met hem gehad heb op het toilet in de kroeg. Dit is echt niet waar, ik ben wel met die jongen op het toilet geweest, maar daar hebben we alleen gezoend. Veel mensen van Veritas denken dat ik wel seks heb gehad op het toilet toen, en het is natuurlijk ook ongeloofwaardig om te zeggen dat je alleen gezoend hebt.
Ik ben als de dood, dat ze mij dit jaar tijdens de ontgroening kapot gaan maken op deze twee gebeurtenissen. Of één van die twee. Als dat zo is, dan zullen alle eerste jaars ook denken dat ik één of andere slet ben, en zijn er vast nog weinig meiden die met me in een jaarclubje willen. Ik hoop dat er hier meiden zijn met een goede visie op hoe ver ze gaan tijdens zo’n ontgroening. Want voor hetzelfde geld, weet de introductiecommissie van niets, en zullen ze me gewoon als ieder ander feuten.
Wat raden jullie mij aan? Gewoon lid worden met het risico helemaal kapot gemaakt te gaan worden, of lekker laten voor wat het is, en fijn mijn onbezorgde leventje verder leiden?