Lichtere plek op mijn neus

Hii,
ik heb sinds kort lenzen, maar ik heb nu een lichtere plek op mijn neus omdat de rest van mijn gezicht in de zomer wel is gebruind, maar daar niet. Ik heb al verschillende soorten foundations en cover-make up geprobeerd, maar je blijft het toch zien.
Weet iemand wat ik eraan kan doen?
x

Gewoon wachten totdat het wegtrekt. Binnenkort wordt je toch wel weer wit.

Hmm ik denk als je aan paar x naar de zonnebank gaat, of achter de gezichtsbruiner gaat zitten ofzo, dat het dan wel bijkleurt.

Het nadeel is dat ik heel lang bruin blijf, ik ben zowieso al getint, maar tegen de tijd dat mijn zomerkleurtje meestal weg is, is het al bijna lente, ik heb ook donkere kringen onder mijn ogen. Weet iemand of ik beide weg kan krijgen met een zelfbruiner en hoe ik mijn zomerkleurtje kan verwijderen?

uhh, veel succes?
ik heb een deuk in mijn neus, omdat ik vroeger int vergif zat te spelen ofzo, weet ik het, en die gaat ook niet meer weg, hoop bij jou wel, haha,
maar trouwens, wat heeft die eerste zin ermee te maken: ik heb sinds kort lenzen.?
xxxx

mischien dat ze eerst een bril heb gehad, en daarom die lichte plek op haar neus heeft.

Jep, want mijn bril leunde op dat gedeelte van mijn neus, dus kon de zon daar niet komen.

Ik heb werkelijk geen idee. Door weird pigment is mn voorhoofd ook donkerder dan de rest, en hoewel het niet direct op valt, ik wil het ook weg :’)

dat heb ik ook… alleen je ziet t niet zo goed dus ik maak me er ook niet echt druk over!
denk dat het ook alleen met foundation beetje te verhelpen is?

Wachten tot het wegtrekt x]? Geen idee… komt wel goed :]

Donkere kringen onder je ogen zijn niet leuk.
Ik heb er ook soms, als ik slecht heb geslapen enz.
Een tip hiervoor is concealer.
Ik gebruik die van essence,
lekker goedkoop (¤1.97) en het werkt prima (:
Concealer werkt niet alleen tegen donkere kringen,
ook tegen roode vlekjes en je kunt er ook puistjes mee verbergen.
(maar dat is niet gezond)

Het vermeerderd de puistjes alleen, omdat de poriën verstopt raken. Ik vind niet gezond echt leuk geformuleerd :’'D

*Als je wat concealer of foundation op je lichtere vlek smeert is die toch minder opvallend? Als de foundation niet werkt kan je best een foundation mousse kopen, die werkt meestal beter dan vloeibare of poeder.
Zorg er dan ook wel voor dat de foundation/concealer jouw huidtint is en niet een te lichte kleur. Anders helpt het natuurlijk niets. (;

Dankje xD
Als je van de concealer puistjes krijgt kun je best eerst een primer opdoen, dat zou moeten helpen de huid niet te beschadigen fsoo (:

haha dankje, ik ben nou eenmaal niet zo slim oke?(A)

um als je nu je ‘bruinheid’ weg scrubt zodat je kleur weg gaat als je nu met iets heel hard weg vrijft dan gaat het normaal toch weg

XLiefss

haha ja daar had ik ook nog niet aan gedacht in derdaad!

of schminck eronder, en daarna foundation in je eigen kleur erover?