Lichter haar.

hoi,
ik heb laatst me haar geverfd en het is drastisch mislukt, ik wou iets als Cheryl cole maar eindigde op een mislukte haarkleur. Ik wil nu mijn haarkleur veranderen, maar dan zonder te bleken. Heeft iemand manieren om naturel lichter te gaan? Bijvoorbeeld gewoon met een pakje verven? En dat het dan die kleur uitslaat.

dit is mijn haarkleur, ik ben de gene op deze foto niet maar ik kon geen betere foto vinden op google, die een beetje leek op mijn haarkleur.

http://i56.tinypic.com/2uivqjt.jpg

Dit wil ik:

http://i53.tinypic.com/2eyct2h.jpg

iemand?

Het lijkt er toch wel op? Ik zou het niet weten sorry

hier heb ik niet veel aan :grinning:

De enige manier om het zo licht te maken zodat je het die kleur kunt verven is door het te bleken. Met antiroosshampoo kun je het wel iets lichter krijgen, maar jouw haar is nu zeker een tint donkerder dan die foto. Ik denk dat jouw haar nu een 4/5 is en de foto een 6. Mijn haar is ongeveer dezelfde kleur als op de onderste foto, en dit is kleur 6.7 - donkergoudblond van guhl.

Ik wil het voordat ik naar school ga die kleur hebben, als ik het bij de kapper doe zou ze dan dezelfde dag moeten bleken en verven, of doet ze dat verven na een week?

Als jouw haar niet gebleekt is voordat je het verfde is het geen grote ramp om het te laten bleken en vervolgens te verven. Sowieso heb je verpakkingen nodig om een goed resultaat te krijgen. (Weet niet of je daat ook gedaan hebt.) Maar als je het lichter zou willen zou ik gewoon even naar de kapper toe stappen voordat je het nog erger maakt.

mijn haar is best wel vaak gebleekt… ik heb me haar daardoor ook kort moeten knippen. Nu is het in redelijk goede conditie…

Als de kapper het bleekt en moet verven, verven ze het waarschijnlijk meteen daarna met een kleurspoeling. Want als je haar net gebleekt is pakt haarverf anders. Ik kan je wel aanraden om kleur 6.7 van guhl te gebruiken om het zelf daarna bij te houden, deze kun je gewoon bij het kruidvat halen. Ik heb serieus zelf een jaar gezocht naar haarverf met deze kleur :stuck_out_tongue:

Dus dan loop ik niet met oranje haar rond? XD

Btw gooien ze er dan niet een Half permanente haarverf overheen? Want ik wil me haar niet weer na 8 wasbeurten vervenXD

Ik bedoel of het gebleekt is voordat je het geverfd had. Aangezien je zelf dus wel weet dat meerdere malen bleken zo kort na elkaar niet goed is voor je haar en geen een kapper zal die klus dan ook klaren. Meestal moet je dan minimaal 3 weken wachten/

Meestal gebruiken ze een spoeling zonder waterstofperoxide, geen idee hoelang deze houden. Als je het meteen met permanente verf gaat verven heb je kans dat je je haar meer beschadigd en de kleur pakt dan meestal ook anders. Na een week of 3 kun je het wel zelf met permanente verf verven.

Voor het verfen had ik het 4 maanden geleden voor het laatst gebleekt

okee :wink: dus dan kan ik het gwn met die val Guhl verven.

Dan zou het geen probleem moeten zijn.

maar daarvoor had ik het ook nog gebleekt… die 4 maanden geleden was de 8e keer dat ik me haar had gebleekt.