Lichter haar met spoeling van de drogist?

Hey,

Ik heb van mezelf goud-honingblondachtig haar, met wel wat lichtere, haast platinablonde, plukken. Mensen vragen me altijd of ik het highlight, maar dat is dus gewoon natuurlijk, haha.

Nu zou ik graag wat lichter haar willen. De kleur die ik graag zou willen is van Syoss Color Oleo Intense 9-60 Lichtblond. Ik weet dat je met een spoeling niet van donkerder naar lichter kan, maar ik wil mijn haar beslist niet ontkleuren (dit omdat het je haar gigantisch beschadigt, en dat vind ik het niet waard) en highlighten bij de kapper wil ik ook niet omdat ik simpelweg zelf al highlights heb. Maar denken jullie dat zo’n spoeling echt helemaal geen effect heeft op mijn haar? Dat het niet een klein tintje lichter wordt? Mijn moeder zegt dat het misschien oranje uit kan slaan en dat wil ik natuurlijk helemaal niet.

Alvast bedankt als jullie me kunnen helpen!

Julia

je hebt van die spray bij de hema die je op je haar moet sprayen, en daar word het lichter van. Het werkt wel want een vriendin van me heeft het geprobeerd. Verder kan je ook citroensap in je haar doen en max 30 min in de zon gaan zitten. Niet langer want dan beschadigd je haar. Succes

Ik heb blond spray van de kruidvat, dit moet je in je haar sprayen na het douchen en dan in de zon laten opdrogen of fohnen. Het werkt bij mij wel heel goed.