Lichter haar krijgen

Ik heb een week geleden mijn zwartgeverfde haar laten bleken en erna een lichtbruine verf over laten doen. Dit was mooi licht geworden, maar omdat het ongelijk was geworden mocht ik van de kapster gratis terugkomen voor een lichtbruine spoeling. Nu is die spoeling volgens mij verf geworden en m’n haar is weer praktisch zwart, weliswaar ben een bruine gloed maar ik ben weer terug bij af. Nu was ik het al met een kruidenshampoo waardoor nog steeds het schuim wat zwart/grijs wordt en wordt het misschien iets lichter, maar dit schiet natuurlijk niet op. Nu vroeg ik me af of het heel erg zou zijn om iets als Guhl oplichtend te gebruiken, of van een ander merk. Als deze nog te koop zijn dan. Of heeft iemand andere suggesties om m’n haar lichter te krijgen, want ik zit er best wel mee…
Ik ben van mezelf trouwens donkerblond/lichtbruin, en het valt me net op dat de rechterbovenkant van m’n haar een stuk lichter is dan de rest…Help!

Waarom ga je niet terug naar die kapster? Zij heeft iets beloofd en het is anders geworden, ga dan bij haar vragen hoe het zit :’)

Ze zei dat het wel weer lichter zou worden bij een paar keer wassen, maar ik heb daar niet al het vertrouwen in. En het is al twee keer verkeerd gelopen, ik ga dan liever de derde keer ergens anders heen!

Ga dan idd naar een andere kapper!
En als je het natuurlijk wilt laten lichter worden, moet je veel in de zon zitten. Bij mij helpt dat! Alleen ben ik dan wel blond… ;p

Veel in de zon zitten heb ik niet echt tijd voor haha, ik werk meestal of ben op school…Nu zit ik dan wel een dagje in de zon!

laten blonderen, heb ik nu ook gedaan…

Koop zo’n blonde verf en probeer het op je zwarte haren. Ik heb op Youtube gezien dat het bij iemand gelukt is. http://www.youtube.com/watch?v=vbTLVNIi0GA

-