lichtelijk geobsedeerd

Probeer geobsedeerd te raken met Big Time Rush hun zijn 1000x Leuker (=

Ik denk dat iedereen dit wel heeft met een ‘beroemdheid’. Maar volgens mij is het gewoon een fase van de puberteit.

Zeg maar, heel erg fan van iets zijn, fanfics lezen, filmpjes kijken, interviews kijken, Tumblr’s bekijken. Stuff like that. Extreem fan zijn. Het is een beetje lastig uitleggen, eigenlijk.

Maar wat ik eigenlijk bedoel: is het zo dat je bijvoorbeeld alleen een die jongens van 1D denkt, dus dat je geen oog meer hebt voor jongens in jouw omgeving? Praat je ook nog over iets anders? Denk je nog aan iets anders? Want een obsessie gaat wel ver hoor. Waarschijnlijk is het een fase, zoals de anderen al zeiden, en geloof me, die gaan over.

Jepp, het is zeker wel fangirlen. Ik denk er bijna alleen maar aan…

cradle of filth fangirlen :guitar:

Oh gawd ik heb het er niet beter op gemaakt.
Fangirlen: op een gezonde doch overdreven manier fan van iets zijn.
Obsessie: OMG ZOMG 1D I LUUUUF YOU MARRY MEEEEH LIAM PLEAASE LIAM TWEET ME I LOVE YOU SOO MUCH
en
OHMIJNGODNEE LIAM IS BEZET LATEN WE DAT KRENG VERMOORDEN IK SPRING VOOR DE TREIN MIJN LEVEN IS VOORBIJ VAARWEL WREDE WERELD

Zonder te overdrijven. Dus niet als grap. Als je dat soort gedachten hebt. Dan ben je misschien wat geobsedeerd. Anders is het gewoon een fase, en like I said, die gaan over.

Maar zijn er buiten fotos en zo verwijderen en de muziek niet meer luisteren meer tips?

Nee, zo erg is het niet.

Dan gaat het vanzelf over (: minder muziek luisteren e.d. helpt wel, een vervanger zoeken. Maar ik zou me geen zorgen maken.

Oke, bedankt!

Gewoon over andere dingen praten dan over 1D

Dat probleem heb ik ook jaa. ;$
Maar het gaat wel over.

Zulke fases komen en gaan.
Ik vind Zayn echt knap, maar geobsedeerd? Nee.
Het gaat over, geloof me.

DIRECTION INFECTIONNNNNN

Oooh maar dat heb ik ook gehad hoor. Niet zozeer met bands trouwens, maar wel met films (ik was echt een Lord of the Rings-fangurllll haha).
Het gaat vanzelf over. Geniet er van zou ik zeggen, en op gegeven moment groei je er overheen.

Oh dit heb ik ook, maar dan met een tv-serie: The legend of Korra, een vervolg op Avatar: the last airbender, en die is nog niet uit in NL, maar ik heb online al alle series van het eerste seizoen gezien enzo.
Ook ik wordt een beetje ongelukkig hiervan, want ik ben er nogal veel mee bezig en op het einde geeft het een soort van leeg gevoel. Beetje raar omschreven. Maar ik weet heel goed hoe jij je moet voelen.

Gaat wel over. no big deal…

SAME HERE, maar ik vind het niet erg om ‘geobsedeerd’ te zijn! Bijna iedereen heeft dat toch wel eens? Gaat wel over, behalve bij mij, I will love them forever xx