lichtelijk geobsedeerd

Hoi,

Ik begin lichtelijk geobsedeerd te raken met One Direction, maar ik word hier alleen maar ongelukkig van :’).
Maar ik kom er maar niet vanaf, iemand tips hoe ik er vanaf kan komen?

Naar andere liedjes van hetzelfde muziek genre luisteren?

gewoon alle informatie over hun verwijderen

Op welke manier wordt je ongelukkig dan? Wil je nog fan blijven van 1D of dat niet? Ik snap het niet helemaal haha.

^welke informatie?

Ik vind het een redelijk pijnlijk feit dat het nooit meer gaat worden dan naar hun filmpjes kijken.
Oke dit klinkt echt heel obsessed…

zelfde probleem als jou…
ik heb heel wat van mn posters weggehaald uit mn kamer en luister naar andere muziek.helpt wel,maar toch praat ik heel snel weer over one direction

Ik heb geen posters, en luister ook bijna geen muziek van ze, maar ik zit de hele dag filmpjes van ze te kijken en denk er bijna de hele tijd aan.

Zo iets is meestal maar een fase.

oke, maar ik wil er vanaf :’)

ja het gaat inderdaad op den duur echt vanzelf over
maar is inderdaad geen leuk gevoel.
ik heb een keer ook een onwijze crush gehad op een acteur, oeff!

^Ik denk idd ook een fase. Een vriendin van mij was ook een tijdje echt heel erg fan, het was ook gewoon irritant. Ze kon over niets anders praten. Maar dat is nu ook over. Ze luistert nog steeds hun muziek, maar de obsessie is gewoon weg.

Wat is het probleem? Gaat het verder dan fangirlen?

wat is fangirlen? :blush:

En dit ja. Vooral met alle liefde en respect voor dit soort bands.

Uhm ben je echt wel zo geobsedeerd als je dat niet weet =D?

Weet ik niet, maar zo voelt het wel. Maar is het heel erg dat ik dat niet weet dan? :s

okee,ik snap je die filmpjes zijn echt leuk! maar ik zou denk ik dan wat mindere computeren en sowieso niet op youtube gaan als je daar de filmpjes kijkt.ik denk ook dat het inderdaad een fase is.2 jaar terug was ik een echte belieber :stuck_out_tongue: nu luister ik nooit meer naar justin

haha.
de halve wereld heeft een obsessie met 1D :’)

Ja oke ik ook. bedankt